Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Apple schreef:Ik was wel blij met de hulp bij de waterbak. Toen ik eraan kwam stond mn voorganger daar nog een beetje te mutsen, ik ging al naar draf en wist niet wat ze ging doen. Was wel lekker dat ik toen Miss_Jumpy mn voorganger opzij hoorde sturen, kon ik tenminste mooi door
![]()
.
Ugene2001 schreef:Mijn foto's staan inmiddels online, ga nu snel naar stal. Paard wordt anders boos
Apple schreef:Andrea, goed bijgelezen
Apple schreef:Bij ons ging het helemaal prima. Alles lekker gesprongen, alleen 20 sec. buiten de tijd geeindigd
. Bleek uiteindelijk goed voor een 11e plek in de oefencross
![]()
![]()
(en een zak paardensnoepjes gewonnen)
bianca1980 schreef:Hey Niels....jammer maar mocht helaas niet crossen. Mijn vriendin zei dat jij er ook stond bij het klassiek daar waar ik bij 3 volledig alles omhaalde..Heb jij daar nog iets van, ook al zal het niet florisant zijn
leuk je in ieder geval gemeet te hebben tijdens het parcours lopen...
star_l0ver schreef:miss_jumpy
die gene die acher mij zat hoorde voor mij te zetten dus klopt het niet anders had ik er echt geen problemen mee gehad, en ik zat achter een stal genootje aan dus als die gaat gat mijne ook maar ik mocht er niet achter aan dat vond ik niet eerlijk.