Ik hoop trouwens dat mijn afmelding goed is overgekomen. Heb nog geen bevestiging gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Talida schreef:ik ga ineens twijfelen of ik het nu wel of niet gedaan heb...
) 
Simmie schreef:Als je voor de sluitingsdatum hebt afgezegd hoef je niet te betalen Rowo.
In jouw geval snap ik dat je nog niet van tevoren hebt betaald. Ik heb het net vorige week overgemaakt, aangezien het een week voor aanvang van de wedstrijd betaald moest zijn.
rowo schreef:Talida schreef:ik ga ineens twijfelen of ik het nu wel of niet gedaan heb...
Sta je wel op de lijst dan? Als je daar wel staat kun je ook gewoon afwachten tot de dag zelf. Of een mailtje sturen (maar daar krijg je waarsch pas na de wedstrijd antwoord op)

rowo schreef:Simmie schreef:Als je voor de sluitingsdatum hebt afgezegd hoef je niet te betalen Rowo.
In jouw geval snap ik dat je nog niet van tevoren hebt betaald. Ik heb het net vorige week overgemaakt, aangezien het een week voor aanvang van de wedstrijd betaald moest zijn.
Wanneer is de sluitingsdatum dan?

Scum schreef:Ik heb ook nog niet betaald. Maar ik sta ook nog niet op de lijst.
ladyzwien schreef:ik moet ook nog betalen.
Had vorig jaar trouwens op de dag zelf betaald, had het toen helemaal niet gelezen.