Kreeg vandaag mail dat ik mag rijden klasse B in Vlietland met de pony.....
HHIIEEE HHHAAAAA Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HHIIEEE HHHAAAAA Simmie schreef:Bij een oefencross werkt het hetzelfde, alleen heb je dan geen springparcours vooraf. Dan ga je gewoon plm. 15 minuten voor de start van je cross naar de DA.

bianca1980 schreef:maarsbergen is traag met de mail maar ze lezen het wel en je krijgt reactie terug ook al duurt dat soms 3 weken...
bekijken want ze lagen nog op een stapel ..wanneer ik ze opgestuurd had?
ik moet het antwoord nog steeds krijgen...dus we wachten de startlijsten maar af. bianca1980 schreef:maarsbergen is traag met de mail maar ze lezen het wel en je krijgt reactie terug ook al duurt dat soms 3 weken...
Ingridje16 schreef:bianca1980 schreef:maarsbergen is traag met de mail maar ze lezen het wel en je krijgt reactie terug ook al duurt dat soms 3 weken...
Oke bedankt dan weet ik dat.
Nu weer naar het onderwerp waar dit topic over gaat
bianca1980 schreef:maarsbergen is traag met de mail maar ze lezen het wel en je krijgt reactie terug ook al duurt dat soms 3 weken...![]()
Kreeg vandaag mail dat ik mag rijden klasse B in Vlietland met de pony.....![]()
![]()
HHIIEEE HHHAAAAA
Simmie schreef:Je kunt checken of je inschrijving voor Maarsbergen is aangekomen (tenminste voor het M, L, B en de pony-rubrieken). Er staat namelijk een voorlopige deelnemerlijst op de site (al een poosje).
Kyralovertje schreef:Ik heb mij ook opgegevens voor Maarsbergen. Ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd.
Worden hier ook wel eens training gegeven?
Vlietlanden is trouwens inderdaad super goed regegeld tot nu toe. Ik heb diverse keren mail-contact gehad en het ging snel, en ik werd super geholpen!