edit: oeps, ik lees nu dat ik toch wel erg fout bezig ben geweest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:dyaco; ik heb je niet gezien. Die dingen vergeet je de volgende keer vast niet meer
dyaco schreef:Scum schreef:dyaco; ik heb je niet gezien. Die dingen vergeet je de volgende keer vast niet meer
Toch hebben elkaar wel gezien hoor zelfs nog ff gesproken je weet wel toen je passerde op de fiets ?
Scum schreef:Ik kan ook nog wel iets zeggen over het doorrijden. Vorig jaar moest ik in C'ray posten. Van tevoren kregen we instructies. Als iemand op jouw eigen hindernis 3 weigeringen heeft moet ie zijn startnummer inleveren en terug naar de DA voor controle.
Echter, als iemand op verschillende hindernissen 4 weigeringen oploopt (waaronder misschien die waar jij staat te posten) dan is het niet jouw taak om diegene uit de cross te halen omdat jij als poster geen overzicht hebt van wat er eerder gebeurt is. De deelnemer moet dan zelf zijn verantwoordelijkheid nemen en stoppen.
Ik weet niet wat ze daar achteraf gedaan hebben aan degenen die toch zijn doorgereden na 4 stops.