Ik zie nu wat je bedoeld IS. Ik dacht dat je bedoelde dat Bathmen al er had staan dat het niet doorging ivm te weinig inschrijvingen, maar dat staat bij Barchem. Gaat het in Bathmen dus ook niet door?
Nee, Bathmen gaat ook niet door. Mijn zusje heeft vanmiddag gebeld. Erg slordig vind ik dat wij hun moeten bellen, en dat hun niet ff netjes bellen om te zeggen dat het niet doorgaat. Hadden ze gevraagd of ze geen B wilde starten
IS, ik neem aan dat ze inderdaad bedoelden B HC. Mijn zusje heeft de punten niet voor L pony's NK in Barchem, wilde ook L open starten, maar helaas. Ze staat voor Barchem nu dus ook op de lijst in het B HC.
B HC zullen ze vast bedoelt hebben. Dat doen we niet, aangezien we dus alleen dan voor een rondje HC daarheen kunnen rijden. Pony loopt gewoon netjes rond, dus HC starten heeft voor mijn zusje niet zoveel zin..
Ik moet om half 6 dressuren vrijdag, dus ik denk haast dat we het ervoor al lopen. Voor ik afgezadeld heb is het al kw voor 6/6 uur en zo lang is het niet meer licht nu.