[SGW] SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW Neede - Wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:33

rowo schreef:
@ nickeltje: paard in beeld was in Neede...

Dankjewel!!!

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:35

Zal nog wel paar daagjes duren voordat die online staan. Ben wel benieuwd !

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:47

@ mabon:

Je maakt echt fantastische foto's en wat top dat je ze er gewoon opzet!! Echt cool!!

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:53

Loes_Joery schreef:
Prijswinnaars: Gefeliciteerd en mensen die fijn gereden hebben natuurlijk ook Lachen!
Voor de rest: op naar de volgende Ach gut

Mooie foto's Mabon!! Wauw.. Las dat je 7 okt in Ysselsteyn er ook bent. Misschiend 6e ook Schijnheilig hahaha Tong uitsteken?!

Nee helaas dan kan ik niet.

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:57

Durf het bijna niet te vragen maar heb je ook van de M-paarden van 148, dat is onze trainer op dit moment!

WENDYBASTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:00

Loes_Joery schreef:
Las dat je 7 okt in Ysselsteyn er ook bent. Misschiend 6e ook Schijnheilig hahaha Tong uitsteken?!

Loes, Ik heb besloten om zaterdags (als mijn moeder hindernisjury is) fotos te gaan maken
*als het me lukt... Clown

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:09

Paul_H schreef:
Ja dat heb ik ook gehoord; veel slordige springers; maar crossen ís ook niet makkelijk. En inderdaad, ik heb geprobeerd hem netjes recht en over het midden van de grondbalk te springen. En sorry, ik heb jou niet herkend. Volgende keer (Texel? Ysselsteyn?) gaat het goed Cool . Groeten, Paul

Dat snapte ik. Maar riep er iemand toen je net door de finish was naar je dat je daar netjes gereden had? Dan was ik dat (te voet..). Clown Ysselsteyn dan maar Haha!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:40

Isgoed. Dan moet je overigens wel in een razend tempo van de hindernis naar de finish zijn gelopen ... ook een topprestatie!

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:53

Caatje1986 schreef:
Durf het bijna niet te vragen maar heb je ook van de M-paarden van 148, dat is onze trainer op dit moment!

Vraag het gerust ik vind het ook leuk als de juiste foto's bij de juiste personen terecht komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet zelf zeggen dat dit de perfecte foto's zijn Haha! Ben dus blij dat iemand ze opvraagd.
Laatst bijgewerkt door _Karin op 17-09-07 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:56

Wauw Mabon, jij maakt echt mooie foto's!! Zo heb ik ze nog niet vaak gezien!!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:56

WENDYBASTEN schreef:
Loes_Joery schreef:
Las dat je 7 okt in Ysselsteyn er ook bent. Misschiend 6e ook Schijnheilig hahaha Tong uitsteken?!

Loes, Ik heb besloten om zaterdags (als mijn moeder hindernisjury is) fotos te gaan maken
*als het me lukt... Clown

Ok, leuk Wendy! Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:58

Mabon, wat een prachtige foto's heb jij gemaakt zeg Pling

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:01

Ik denk wel dat ik hier het geluk heb gehad dat er weinig fotografen rond liepen Tong uitsteken

In Vlietland liepen de fotografen elkaar zowat voor de voeten.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:14

echt super bedankt voor mijn foto's!
vindt ze echt gaaf Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:40

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten Lachen.

Mabon, mooie foto's inderdaad Lachen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:02

Hey mabon, leuk detial v d picknicktafel Haha! Haha! scherven brengen geluk zou je denken, ook al zijn ze nog niet stuk volgens mij.....

Die vos lijkt wel een circuspaard met dat gesteiger, ze bleef goed zitten idd. !!! maar Lotje ??? vind ik wel een heel aparte naam voor dat paard Knipoog doet zijn niet eer aan zo.

die val van de ruiter in het M op de waterbak, is deze vrijwillig gestopt ?? want je mag bij eerste val ruiter toch doorrijden ? en op de foto light het paard wel maar gaat wel door ?? of beoordeel ik dat fout, ik zag het net niet helemaal gebeuren, kwam precies aanlopen en hoorde de klap alleen en daarna beiden in het water uiteraard.

Ollie, ik dacht heel even dat je eventinggek was... Bloos Bloos die had ik gesproken in Vlietland, maar nu ik je profiel zie herken ik je gezicht idd. Haha! die ga ik onthouden.
voor het filmpje is toch een man die erop zit ?? mail even naar mij waar ik het naar toe kan sturen, ga ik het proberen. Het paard wilde eerst niet maar liet zich toen wel zakken, zag er even heel eng uit, voor mij als leek dan (L SGW) was een bruin paard, maar nummer was goed zichtbaar.

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:03

Voor iedereen met prijs: Gefeliciteerd!
En super voor diegene die lekker heeft gereden!

@ Mabon: heb je toevallig ook foto's van nummer 67 (L-paarden)?

Hier mijn verslagje van zondag...
Na precies een jaar in de B te hebben gereden, vond mijn trainer het na Gorssel de hoogste tijd om de overstap naar de L te maken...Nog even laten omzetten in Neede en zo werd zondag ons eerste L-debuut!

Tijdens losrijden van dressuur had ik redelijk wat relaxte stukken er tussen zitten. In de proef had ik niet zoveel explosie-momenten als in de B, in de L proeven komt de boel wat sneller achter elkaar, waardoor ze geen tijd heeft om te klooien, maar moet ze wel op mij letten....Paar stukjes met wat spanning, wat helaas resulteerde in een aantal 5-jes achter elkaar, maar hier tegenover wel weer twee 7s voor de draf en de galop Lachen. Resultaat: 173pnt...

Losspringen ging echt SUPER!! Nog nooit zo'n fijn ritme gehad en ik zat haar gewoon niet in de weg (ik wil nog weleens teveel inhouden, waardoor ik haar belemmer in haar sprong...Ben altijd bang de controle over haar te verliezen, omdat ze soms nog weleens heethoofd kan zijn...). Mijn vriendin zei nog: Als je zo springt in het parcours moet het goed gaan!'
Toen het parcours in. Hindernis 1 fijne afstand, mooie sprong. Hindernis 2 zat ik van tevoren alweer teveel te regelen, waardoor dus een balk...Richting 3 zelfde verhaal, weer een balk en daardoor niet fijn voor 4a en weer een balk...
Hindernis 4B, 5, 6, 7 en 8 gingen echt superfijn en helaas in de wending naar 9AB viel ze wat door mijn binnenbeen heen en was ik zo stom om mijn binnenteugel er teveel bij te nemen, waardoor dus geen afstand op dubbel, weer 2 balken....Boos!
Tara deed echt super haar best, deze keer was het echt 100% mijn eigen schuld. Heb nog wel ff op mezelf gemopperd, maar was allang blij dat ik de cross mocht rijden...Knipoog

Mijn trainer kwam me nog ff aanmoedigen voordat ik van start ging en vertelde me hoe ik de water-insprong het beste kon rijden... (ik had de cross namelijk zaterdags verkend en toen stond de insprong er niet en had zondag geen tijd genoeg om tussendoor nog even te gaan kijken). Reed er dus heen met het het idee van: Ik zie wel wat er staat....
Toen mochten we de cross in en ik heb de hele weg met een big smile op mijn hoofd rondgereden volgens mij, haha!
Ik heb nog nooit zo'n lekker ritme gevoeld in een cross met Taart Lachen, echt super!!!!!
Had een fijn afstand bij 4AB en ook de waterinsprong deed ze super!
Op de punt (10AB) heb ik heel verzameld teruggereden, omdat Tara een nogal ruime galop heeft, waardoor ze hem zo als in-uitje zou willen nemen. In mijn verzamelde galopje Knipoog paste de afstand perfect en daarna door naar 11 en 12. De afsprong ging heel vloeiend en mooi door op 2 galopsprongen naar de boomstam.
Het sleutelgat ging ook lekker en toen op naar de laatste 3 sprongen met een supertrots gevoel! Haha!
Resultaat: Foutloze cross en de eerste 2 winstpunten in de L alweer binnen!!!!!!!

Nu lekker ff 3 weekjes niks, tussendoor nog even wat ritme krijgen in de springparcoursen en dan op naar Vasse!

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:11

nummer 67
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:14

Leuke foto's van een fanatieke Taart, haha!
Let alleen niet op mijn hoofd Bloos Lips are sealed .
Ik was een heel verhaal aan het houden tegen Tara dat ze het super deed Haha!!

Vind vooral foto 1 erg mooi!
Thanks!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:18

@ lautje: jammer van al je balken in het springen, maar super debuut toch?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:20

Die insprong ging netjes Lautje. En je maakte je er nog wel een beetje zorgen over. Dat kan Tara dus ook vlekkeloos!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:23

Hm... hindernis 10 heeft Nick gewoon als in-uit genomen, had er weinig aan te regelen en kwam eigenlijk wel mooi uit...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 18:26

Fijn crossdebuut in het L Lau! Wel jammer van je springen.

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:06

Nickeltje schreef:
Hm... hindernis 10 heeft Nick gewoon als in-uit genomen, had er weinig aan te regelen en kwam eigenlijk wel mooi uit...

Hmmmm ik wou het er niet op gokken...Heb vorig jaar in Diepenheim een val gemaakt (samen met Tara) op die 2 dubbelsprongen aan het einde van het maisveld, voor de skyjump....Ook omdat zij hem wel op in uit wilde nemen, maar veel te vlak werd op de tweede en daardoor een pootje liet hangen.
Ben hier in Neede dus maar lekker op 'safe' gegaan.

En idd jammer van mijn springen...Heb net nog eens even de video teruggekeken en ik zit gewoon zelf teveel te klooien. Taart springt wel. Dat moet ik maar ff goed tussen mijn oren knopen....Knipoog

sorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 20:16

Mabon, heb je toevallig ook foto's van nr. 123? ( M pony's)