[SGW] SGW-SHIRT BESTELTOPIC!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: SGW-SHIRT BESTELTOPIC!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 23:43

@ilse18, ik bedoel inderdaad het gedeelte wat ik aan reiskosten kwijt ben, het geld voor de polo of het vest moet ik van te voren ontvangen hebben.

@floor, ik heb het vest geschrapt, maar had de tabel al opgeslagen. Had 'm er per ongeluk weer bij gezet, maar heb 'm niet besteld. Dacht eerst dat ik er 1 vergeten was om te bestellen, maar dat was gelukkig niet zo.

Wat verzendkosten betreft, voor de polo is dat 2,20 (past nog door de brievenbus) en voor vest of polo+vest is het 6,20 (pakketprijs Clown)

@Snoekiej, dat ga ik morgen even voor je nakijken, weet je nog wanneer je dat hebt doorgegeven? *edit* ik zag net dat je 'm via die lijst had bevestigd in maat M, dus ik denk dat het inderdaad een M zal zijn.

Verder, meerdere spullen naar 1 adres verzenden is geen probleem hoor, scheelt mij alleen maar gedoe Haha!.

Ik ga als het goed is naar Castenray, Maarsbergen en Vrouwenpolder kan ook wel, zoals gezegd wil ik er ook best apart voor heen rijden.

@ Rowo, kan ik me voorstellen, maarja, dat wisten we van te voren en je moet het maar zo zien, als je een vest in de winkel koopt dan ben je toch ook al gauw 50 euro kwijt en nu heb je een customized vest Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 23:59

HL: fijn zeg! Ik ben er waarschijnlijk in Castenray wel, dus dan mag je hem wel voor me meenemen...

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 07:52

Ik wil ze ook graag opgestuurd hebben, ga dus het bedrag incl. verzenden overmaken als ik n rek.nr. heb.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:23

Zou je dan de spullen van Rowo, Dela, BV en mij ( tientjeh) in 1 pakket kunnen doen en opsturen?

We zien elkaar toch vaak op concours, dus uitdelen word niet zo moeilijk. Ik heb trouwens nog geen pb gekregen met het rekeningnummer, zodat ik gelijk geld kan overmaken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:42

Hey Hippolyte, kom je toevallig ook naar de Vlietlanden? Of misschien naar een crosstraining van regio west?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:16

ik heb ook nog geen PB gehad voor geld overmaken, ben ook in castenray en maarsbergen.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:24

Ik heb gewoon zelf een pb gestuurd, dan kan zij er op antwoorden ipv dat iedereen maar d eactie bij haar laat liggen en gaat zitten wachten.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:30

Uhm, ik sta er niet meer bij...?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:59

Hyppo,
Ik ben in Castenray, dus als ik dan de hele stapel over kan nemen, zou dat super zijn!!
Wil je dan contant geld hebben? Of wil je het zo snel mogelijk overgemaakt hebben? Dat kan namelijk ook, als je even je bankgegevens naar me stuurt per pm...

WENDYBASTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:46

zou ze ook graag opgestuurd hebben maar heb nog geen rek nr.ontvangen.Komt er vast nu snel aan. Knipoog

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 14:03

Ola, ben ik weer! Ik heb inderdaad nog niet iedereen een pm gestuurd, dat moet allemaal p.p. dus dat is niet zo heel praktisch, daar had ik gisteren geen tijd meer voor Lachen. Ga nog even vragen of een Mod dat zou kunnen doen voor me (aangezien die meerdere mensen kunnen aanschrijven).

@snoekiej, ik heb van jou inderdaad een M staan.

@nick, graag overmaken, i.v.m. het voorschieten van het bedrag.

@ Andrea16, ik heb een paar keer mensen eraan herinnerd om hun bestelling te checken en te bevestigen, de mensen waar ik geen bevestiging van heb gekregen, heb ik van mijn bestellijst afgehaald, om te voorkomen dat ik straks ineens met een heleboel spullen zit die ik niet kwijt kan. Bovendien draai ik dan ook voor de kosten op. Maar als je het nog steeds wilt hebben kan ik ze altijd bijbestellen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:06

Hyppolyte:

wanneer krijg je de bestelling binnen? Als je evt. gaat bijbestellen wil ik ook nog wel een vest bestellen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:24

tientjeh schreef:
Zou je dan de spullen van Rowo, Dela, BV en mij ( tientjeh) in 1 pakket kunnen doen en opsturen?

Ook erg benieuwd naar Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:25

Rowo, dat kan. Zal ik alles naar mij laten sturen? Dan kan ik het jullie wel geven. Zie jullie toch vaak op concours.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:26

tientjeh schreef:
Rowo, dat kan. Zal ik alles naar mij laten sturen? Dan kan ik het jullie wel geven. Zie jullie toch vaak op concours.

Ja laat maar naar jou toe sturen dan... en mocht ik je niet tegen komen op concours kan ik het desnoods nog bij je op halen toch?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:27

Ja daarom. Maar volgens mij gaan we nog wel redelijk vaak naar dezelfde wedstrijden.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:28

rowo schreef:
tientjeh schreef:

Ook erg benieuwd naar Haha!

Kan de mijne dan ook mee?? Haha!

tientjeh

Tuurlijk! ik zal nog even een pbtje doen of die van jou er ook bij in kan. scheelt alleen maar in kosten.

rowo

hyppolyte schreef:
@ Rowo, kan ik me voorstellen, maarja, dat wisten we van te voren en je moet het maar zo zien, als je een vest in de winkel koopt dan ben je toch ook al gauw 50 euro kwijt en nu heb je een customized vest Haha!

Ja ik had het minder verwacht.. maar maakt verder niet uit hoor, besteld = besteld Haha!
En vesten van 50euro laat ik bij voorbaat al hangen Clown

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 14:34

Ik vind alles prima wat verzenden betreft, zolang jullie alles in 1 pm zetten is het wat mij betreft in orde, maar allemaal losse pm's is voor mij niet zo handig (lastig overzicht houden). Dus eventuele vragen kun je in dit topic stellen en in een pm kun je je adres neerzetten en de namen van de bokkers wiens bestelling ook mee moet.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:35

hyppolyte schreef:
Ik vind alles prima wat verzenden betreft, zolang jullie alles in 1 pm zetten is het wat mij betreft in orde, maar allemaal losse pm's is voor mij niet zo handig (lastig overzicht houden). Dus eventuele vragen kun je in dit topic stellen en in een pm kun je je adres neerzetten en de namen van de bokkers wiens bestelling ook mee moet.

@ tientjeh: stuur jij dan ff een pm met daarin wie zijn spullen naar jou worden gestuurd?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:38

Ja zal ik nu even doen!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 14:38

Ik ben in ieder geval in Castenray op zaterdag (zondag misschien), Vrouwenpolder kan ik heen komen, Vlietland sowieso, Maarsbergen ook, voor zover ik dat nu kan inschatten.

Ik weet natuurlijk nog niet precies wanneer alles geleverd gaat worden, ik hoop dat ik in ieder geval al iets mee kan nemen naar C'ray.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:41

hyppolyte schreef:
@ Andrea16, ik heb een paar keer mensen eraan herinnerd om hun bestelling te checken en te bevestigen, de mensen waar ik geen bevestiging van heb gekregen, heb ik van mijn bestellijst afgehaald, om te voorkomen dat ik straks ineens met een heleboel spullen zit die ik niet kwijt kan. Bovendien draai ik dan ook voor de kosten op. Maar als je het nog steeds wilt hebben kan ik ze altijd bijbestellen.

Aha oké, dat heb ik niet meegekregen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:42

In ons pakketje zitten nu spullen van
-Teegee
- Rowo
- Dela
- BV
- Tientjeh

De kosten per persoon zijn die van de spullen en iedereen moet daarbij 1,25 overmaken voor de verzendkosten naar Hypolyte