dekens over de hindernis.. kistjes springen .. strobalen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus alles wat je maar kan bedenken moet ze springen
ook voerzakken over de hindernissen
Meetje22 schreef:Wel komt Danka per 1 juni bij de ripse ruiters te staan maar ja dat is 1 dag van te voren dus schiet niet op.
smurffie schreef:ja.. hindernissen hebben we wel .. maar ja.. geen cross hindernissendus alles wat je maar kan bedenken moet ze springen
ook voerzakken over de hindernissen

Marije112 schreef:Meetje22 schreef:Wel komt Danka per 1 juni bij de ripse ruiters te staan maar ja dat is 1 dag van te voren dus schiet niet op.
Dat hebben wij (marije112 en ingridje16) vorige jaar ook gedaan, dat beviel zeer goed!
Dit jaar ga ik bij Romy staan (widner), maar ingrid geloof ik ook op de rip..
Erg goeie sfeer daar!
Meetje22 schreef:Marije112 schreef:
Dat hebben wij (marije112 en ingridje16) vorige jaar ook gedaan, dat beviel zeer goed!
Dit jaar ga ik bij Romy staan (widner), maar ingrid geloof ik ook op de rip..
Erg goeie sfeer daar!
Ja vond het meteen reuze gezellig daar en wil een vaste stal voor Danka.
Heb ruim twee jaar in zoeterwoude gestaan maar dat ging op een bepaald moment niet meer.
En nu sta ik op het land met haar maar ze kunnen me helaas geen vaste stal aanbieden dus ben ik weer op pad gegaan.
Ben vervolgens bij de ripse ruiters aangekomen en heb met Huub gesproken.
Hele aardige man en gaf een rondleiding van bijna 1.5 uur.
Zo leuk dat iemand echt even tijd voor je heeft en uitleg wil geven en dat heeft ons ook doen besluiten om er te gaan staan.
Kost een beetje maar dan heb je ook wat![]()
![]()
Dus vanaf 1 juni heeft Danka een vast plekje bij ripse ruiters![]()
![]()
Heb net ook de hoefsmit gebeld om haar volgende week donderdag te laten beslaan en dan alleen de voorbenen met mogelijkheid voor kalkoenen.
?

Marije112 schreef:Ja huub is echt een aardige man!
Monique (de vrouw waar m'n paarden op papier van zijn), heeft ook een aantal paarden aan hem verkocht, en dat doet ze ook niet zomaar.
De paarden hebben echt een heerlijk plekje daar..
Gaan we meeten dan? Lekker buitenritje enzo maken?

Meetje22 schreef:Ja lijkt me heel erg leuk.
Ken ook helemaal niemand bij de ripse ruiters.
Stort mezelf dus weer eens in het diepe
en ik kan bij de paarden hoog,:)
ik bij pony's laag das al hoog voor die van mij
op voorhout is het hoger.. dus jah dan maar laag
Meetje22 schreef:Marije112 schreef:Ja huub is echt een aardige man!
Monique (de vrouw waar m'n paarden op papier van zijn), heeft ook een aantal paarden aan hem verkocht, en dat doet ze ook niet zomaar.
De paarden hebben echt een heerlijk plekje daar..
Gaan we meeten dan? Lekker buitenritje enzo maken?
Ja lijkt me heel erg leuk.
Ken ook helemaal niemand bij de ripse ruiters.
Stort mezelf dus weer eens in het diepe
.
dus voor de laatste prijswijzingen kijk over een week even op de site 
dessie schreef:Huub is inderdaad een hele aardige man, en de stal daar is ook super gezellig!
Staan een heleboel aardige mensen, maar tegen sommige mensen moet je je bek niet open trekken, dan kom je niet meer van ze af.
verography schreef:1 ding mensen. Vandaag ga ik me SR camera halen dus dan zullen de prijzen per foto wel verhoogd wordendus voor de laatste prijswijzingen kijk over een week even op de site
bloempje1 schreef:verography schreef:1 ding mensen. Vandaag ga ik me SR camera halen dus dan zullen de prijzen per foto wel verhoogd wordendus voor de laatste prijswijzingen kijk over een week even op de site
Omdat jij een anderen camera wilt kopen verhoog jij je prijzen?
hoe beter de kwaliteit hoe meer iemand ervoor moet betalaen. Maar schrik niet hor. Het is niet dat ik opeens onbetaalbaar word
en duur kan ik het zelf ook niog niet noemen. bloempje1 schreef:verography schreef:1 ding mensen. Vandaag ga ik me SR camera halen dus dan zullen de prijzen per foto wel verhoogd wordendus voor de laatste prijswijzingen kijk over een week even op de site
Omdat jij een anderen camera wilt kopen verhoog jij je prijzen?
hoe beter de kwaliteit hoe meer iemand ervoor moet betalaen. Maar schrik niet hor. Het is niet dat ik opeens onbetaalbaar word
en duur kan ik het zelf ook niog niet noemen.[/quote]