Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en je kunt wel nagaan dat er weer heel wat grensjes verlegd zijn.
) Toen een trakehnertje wat wonder boven wonder zowat vanzelf ging. Bij het water wenste Rob me (net iets te serieus
) toe dat ik er in zou donderen, gelukkig is dit niet gebeurd. Ging heel lekker. Alleen een houten schildpad en eendjes in het water zijn toch wel eng! Afsprongetje met dakje er voor ging lekker. Daarna een dubbelsprongetje met op de eerste water (in een bak op de sprong). Ollie heeft sinds ons sloten-in -het-springparcours drama echt een hekel aan water waar hij over moet (in is geen probleem). Dit is geloof ik echt zijn grootste angst. De eerste keer zag hij het water niet, zette voor af..... en bleef achter staan
. Ik zag die bak echt dicht bij mijn neus komen maar met een hoop gestommel tegen de hindernis kon hij zich toch nog omdraaien met mij er nog enigszins op. Daarna sprong hij hem wel, maar dan zo hoog dat ik bijna niet kon blijven zitten. We hebben hem nog drie keer gesprongen maar voor het goed zijn had ik het nog wel vijf keer moeten doen want een schte fijne sprong zat er niet bij.... Toen nog hindernis 1 van de wedstrijd gedaan en klaar was klara weer. Ben wel erg trots op Ollie watnt een tijd geleden had ik hem echt niet over dat waterding gekregen en nu deed hij het toch maar even! Knap paard...
(die ik eigenlijk niet eens durfde eerst).
)Scum schreef:Jullie hebben dezelfde route gedaan als wij WOllie. Alleen hadden wij nog ergens een schuin dak met een afsprong meteen erachter. Ik heb ook grensverleggende dingen gedaan(die ik eigenlijk niet eens durfde eerst).
Vond dr echt zo grappig en enthousiast!

.
. (Je ziet het die draak bijna denken op de foto's). Maar toen wat later de diessel weer warm was ging het verder eigenlijk wel aardig. Foto's volgen nog.