Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lijkt mij ook leuk om 2 paarden te rijden.
beetje verwend misschien
Larsje gaat het druk krijgen
Lappie_Lap schreef:Het is vanaf nu idd op maandag en dinsdag 's avonds, volgens mij begint de 1e les om 18:00 uur en dan 3/4 groepen per avond.
Vorig jaar viel er toevallig een les met Pinksteren en dat is toen in overleg met de deelnemers wel overdag gehouden.
@ pipsel ... ik vind het eigenlijk ook best wel tofbeetje verwend misschien
Dan ben ik ook verwend want ik heb zelf een paard en ik zou er nóg wel graag 1 bij willen hebben.
Gelukkig ben ik op het moment een friese merrie aant beleren. Lijkt t net alsof ik 2 heb.
.... m'n 1e pownie is er ook nog

Lappie_Lap schreef:@ pipsel ... ik vind het eigenlijk ook best wel tofbeetje verwend misschien
momenteel met 4-6 paarden in training (zitten ook wat jonkies bij die we maar 2x per week pakken) reeskees schreef:Dankjewel voor de uitgebreide uitleg LL. Als we nog eens iemand nodig hebben bij Noordelijk SGW, weet ik wie we kunnen vragen
lijkt zo net alsof ik er verstand van heb mss, maar ik ben ook nog maar een sgw beginnertje

reeskees schreef:Dan ben ik vast heel erg verwendmomenteel met 4-6 paarden in training (zitten ook wat jonkies bij die we maar 2x per week pakken)
Zie mijn profiel.
Ik heb vandaag voor het eerst op de fries gereden en ze was heel braaf.
Beetje trots.
Ze wou alleen maar draven en niet echt stappen, maar das beter dan alleen maar stilstaan denk ik dan maar..
Alleen is het wel vervelend, aangezien ik zit met privéles op dinsdag en ik die les op tijd moet afmelden.
jup, kzit in de groep van 7-8 op maandag