Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*
, ga zo al naar stal.. Het valt hier wel mee met de regen, in Deventer. Ik hoop dat ik even tussen de buien door kan starten

Dressuur ging goed. Ondanks een heel slecht terrein deed Lipso goed zijn best. Een keer sprong hij uit de contra, maar het was ook echt heel erg zwaar dus extra lastig. Verder wel braaf en 183 punten. Onze eerste winstpunt is dus binnen
Tripalon ging ook goed. Hij zwalkte in het begin wel een beetje want het was toch wel spannend. Later ging hij echt goed. Heb nog een heleboel mensen ingehaald (oa Nickeltje) en die 10 kilometer was eigenlijk zo om. Heb het grootste gedeelte gegaloppeerd. Water ging ook goed. Was wel jammer was net een groepje van 3 voor mij die er net in gingen. Dus helemaal alleen was ie niet, maar toch wel erg braaf 

Jammer van je balkjes 
, 1 hindernisje overgeslagen, die was zo ver in de blub gezonken met een diepe geul ervoor, daar waag ik me niet aan.
), hoe hoog stond dat eigenlijk? Ezumii schreef:hoe hoog stond dat eigenlijk?

. haha. verder ging hij helemaal foutloos en pakte alles aan.
, jury snauwde me ook nog af toen ik netjes mn naam kwam zeggen
.

Sjaan schreef:Ik had mevrouw Garvelink en had zeker een winstpunt verwacht.. maar helaas ik kwam dus 1 punt te kort...
.