BuenaVista schreef:Volgens Bert Wagenvoort (is mijn instructeur met springen dus spreek m elke week) krijgen degene wie vorig jaar ook hebben gereden volgende maand een opgaveformulier in de bus. Ik kan jouw dan wel ff zeggen hoeveel het kost, waar de trainingen worden gegeven, wanneer de trainingen zijn!! En als jouw dat wat lijkt kun je je zo opgeven bij Wim Ruiterkamp!! Op sgw-eventing.nl staat bij trainingen, Regio Oost het adres! Is een aanrader!!
Okee dat zou super fijn zijn!!!

wel een leuke opzet! 

. Hadden we 1e 2 uur gym, we gingen basketballen. Had er al niet veel zin in, kreeg ik net weer een bal tegen mn vinger. Pijn
echt niet leuk. Dus ik 10 min onder de kraan gehad. En ik had een paar uur later een Toets van Engels. Dus toen heb ik kunnen regelen dat ik een laptop van school mogt gebruiken (en ik kreeg veel langer de tijd voor die toets dan de anderen, maar moest ook met 1 hand typen). Thuis ben ik toch eigenwijs gaan rijden, heb het geweten. Poew knalde een paar keer hard tegen zijn hals aan ofzo. Hij is nu al een stuk minder dik. Maar ik heb morgen ook weer een toets. Hoop dat ik de laptop dan weer kan gebruiken. 
Wel fijn dat je die laptop mocht gebruiken!