@ viefdepief: jij hebt ook niet echt de meeste spectaculaire hindernis om bij te zitten of wel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna ging het natuurlijk wel weer goed. Bij de waterbak netjes afgeremd op het gladde stukje ervoor. Paak kon blijkbaar niet wachten en sprong er meteen in en galopeerde verder. Mijn vader (lees: mijn crossklok
) gaf aan dat ik langzamer moest. Pakie was lekker op dreef en ik kon hem niet zo goed in houden. Uiteindelijk kreeg ik hem voor de op een na laatste hindernis weer in draf, maar toen moest ik al weer aan galopperen. Uiteindelijk 29 sec. onder de optimale tijd.
NOrmaal ben ik altijd minuut te sloom
177
3 goed, 4 goed, 5 goed, 6 goed, 7 goed, 8 goed, 9 goed, 10ab dubbel die niet zo fijn staat maar ging super! e ndaar had ik me moeder gedropt om te zeggen hoe me tijd was en die zat super!
, 11 sprong ik adnere hindernis dan ik wou en dan ook nog is in stap, 12 vlak na 11 rotwending erheen en nop wou eerst niet maar we gingen toch en weer in stap
, hindernis 13 goed, 14 waterbak ging super tussen 13 en 14 moest ik van Dorien nop terug nemen, kop omhoog en sporen er recht in, maar dat was niet nodig nop WOU erin!
15 goed, 16 goed ..

!!
!!