Ey, eerder in dit topic zag ik foto's staan die van de site van Paul van Oers komen... Hier staan ook een paar foto's op van mij... Hoe krijg ik die er zo af als dat hier in dit topic gebeurt is???
Hier wel weer.. Heb er vandaag de hele dag over na lopen denken, en eik ben ik best blij met me knolletje!! Vandaag ook lekker ff zonder zadel gehobbeld dan ist zon schatje!!
OK, de eerste poging die ik ga ondernemen een foto van mij op dit topic te zetten. Alvast excuses voor het geval het mislukt, wat zeer waarschijnlijk is... (img) http://www.paulvanoers.nl/fotoreportage ... 58.jpg(img)
He Nickeltje! Ik heb jou zien rijden! Niet in de cross oid maar op het voor terrein geloof ik! Toen dacht ik nog 'waar haal je in godsnaam een paarse singel vandaan! ' Leuk joh! Je zat toch ook in de prijzen? Grappig, jouw paard heeft een Salinero-bles
Lielle, leuk paardje zeg.. Vief grappig wie er het 1e het bosje uit komt Hester, ik blijf lars heel erg leuk vinden Sjaan, ik vind ushi echt een super knap dnig zeg!