Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
KellYY1992 schreef:Maar misschien is er toch wel een nadeel. Want 1 mei gaat het zwembad open. En ik weet niet of je daar langs moet. Maar ze maken in het zwembad een lawaai van hier tot tokio![]()
Meestal is het druk bij de buitenzwembaden als het zo rond de 30 graden is of hoger
Anders zwemmen er denk ik alleen maar van die volwassenen/ouderen die baantjes zwemmen en die maken geen lawaai lijkt me, hahaha.
.
. Maar weet niet als jullie er langs moeten.
Ongeveer 70 á 80 cm
) zijn nu ook trapleuningen

wat een hoog eiland eigenlijk
kimdepim schreef:Leuk man wat een hoog eiland eigenlijk
Heb niet echt verstand van sgw
Maare dat valt wel mee hoor. Vind ik

En er zijn heel erg veel andere hindernissen bij gekomen.. Ik weet niet hoe het gaat bij de waterbak. Maar er staan nu nog meer hindernissen bij. En er staan op de heide nog een paar hindernissen.
Ik ben het teken kwijt. Wie heeft die?
ammi schreef:Zo hee, dat begint er echt al op te lijken.Vorige week is bij mij zware bloedarmoede geconstateerd, en ik kan nu alleen nog maar op bed liggen.. Ik hoop dat ik op tijd weer fit ben, want dit wil ik echt niet missen!@ KellYY1992:Als je die SGW logo`s bedoeld.. Ik denk dat je dan bij Biertapjemoet zijn.
andrea16 schreef:Die waterbak ziet er echt gaaf uit!