Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charos schreef:Nee ik ben niet op de brug geweest, mijn pony durfde er niet op. De gewone hindernissen in het bos heb ik wel gesprongen, deze staan NIET op prive terrein.
O.a de boomstam naast die helling en 3 sprongen achter elkaar die staan wel laag.
@Love, beetje overdreven zeg die hindernissen staan er altijd in het bos. Die hindernissen op het land ed. heb ik NIET gesprongen.
miss_jumpy schreef:Charos schreef:Nee ik ben niet op de brug geweest, mijn pony durfde er niet op. De gewone hindernissen in het bos heb ik wel gesprongen, deze staan NIET op prive terrein.
O.a de boomstam naast die helling en 3 sprongen achter elkaar die staan wel laag.
@Love, beetje overdreven zeg die hindernissen staan er altijd in het bos. Die hindernissen op het land ed. heb ik NIET gesprongen.
Nou, ik vind dat niet overdreven. Wat doe je als je een hindernis kapot maakt?
En je hebt de brug zo te lezen wel geprobeerd, die staat volgens mij op het weiland?
Maar goed, je moet het verder zelf weten, maar het lijkt mij 1 week voor de wedstrijd niet de bedoeling dat mensen daar nog over de hindernissen springen.
Lielle schreef:duhZorg jij maar dat je je eigen prijs haalt
Raimaer in de prijzen moet ik nog zien
Hoewel ze wel weer fijn dressuurt op het moment.
L0ve schreef:Simmie gaat je vast lukken!! Suc6 in el
L0ve schreef:jiska ik kom je aanmoedigen!
patsmu schreef:Iedereen al zin in EL?? Ik wel....Eindelijk weer crossen...