Op die heg hindernis 3 voelde ik Lucky terug komen, dus vandaar dat 'gepraat
' tegen haar....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(dus 18de)
Otje was niet zo gecharmeerd van die hond die ineens voor zijn voeten sprong
(al vind ik goed-aangelijnde honden fijner
)
Ik had 6.22 gereden en de optimale tijd was 6.20. Bijna geen strafpunten meer om bij de dressuur op te tellen.

*Jolanda* schreef:eey Marleen, mij ken je toch welben een clubgenoot van je!! Ik zag je idd zitten posten in het bos.
Ik heb vandaag meegedaan, ging super> foutloos gecrosst binnen de tijd!! Helaas geen prijs omdat ik 2 tijdfouten had met springen maar wel heel tevreden over m'n dressuurponietje![]()
Groetjes!
). Hij raakte nog wat sprongen aan maar de schade bleef beperkt tot 4 strafpunten.
. Toen ben ik maar in stap naar de picknicktafel (laatste hindernis) gegaan. De controleur van de laatste hindernis keek me wel een beetje raar aan
. Een paar meter voor de laatste hindernis weer aangedraafd en in een handgalopje over de finish. 2 seconden onder de optimale tijd binnen.
) schoof ik door naar de eerste plaats. Online heeft een lekkere zak muesli gewonnen (die ik zelf naar de trailer mocht dragen
)
)!" title="Koffie (of thee
)!" />
).
dus vrij nat maar voor Lars is dat beter dan warm weer) Hier en daar wat aangetikt maar ik merkte dat hij er echt zin in had en ook nog foutloos het parcours beeindigt
me happy
) Na de start ging alles wat moeizaam, hij wist niet zeker of hij alles wel zou doen maar na hindernis 3 geloof ik (die voor de heg) werden er even wat vrolijkheidsbokken losgelaten (maar dat mocht weer niet van mij) maar we mochten wel hard en daar was ie ook wel tevreden mee. Vanaf toen ging alles in 1 vlotte lijn, alle greppeltjes, sprongen wathever hij deed alles. En tot mn grootste verbazing: De waterbak! Heel rustig in stap maar wel in een vloeiende lijn en ik was echt happy!