Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:39

Ik lees nog steeds meer maar het is zo druk. Dirk in het buitenland, zoveel dieren, zoveel bevroren! Arghhh

Knappe bonte! Is precies typische eigenschap van de bonte paarden, in de cross geen probleem tot het op het springparcours aankomt... Hier nog zo eentje!

Ik ben ook benieuwd naar die lrv cross! Wij wouden ons ook inschrijven

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:10

Ik heb zondag cross les op het terrein waar cross Heusden zal zijn. Eens kijken of het wat speciaals is :P
En ja die bonte.. Echt schijtziek wordt ik er soms van :') Ene keer springt ie foutloos rond, andere keren doet hij al dwaas in de inrijpiste _-:(

Antonius

Berichten: 2321
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:22

Snel even advies nodig, eigenaresse van vos verjaart, we mogen gaan eten op haar kosten, dus wil uiteraard graag een cadeautje geven, maar wat?? Ik dacht eventueel aan een armband met haar van vos, maar is dat niet dwaas voor een volwassen vrouw van middelbare leeftijd? Of een lederen halster met vos zijn naam op? Of iemand andere suggesties?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:27

Heb je geen mooie foto die je op canvas kan laten drukken of inkaderen? Armband is wel iets mooi maar ook weer persoonlijk. Ik kan zoiets ivm hygiëne op het werk bijvoorbeeld niet dragen (gewone metalen wel).
Halster kan ook maar dan moet je zeker zijn dat het geen sloper is. Anders hangt dat alsnog ongebruikt in de kast.

Of misschien kan Winnie iets moois tekenen? Ik ben zelf ook naarstig op zoek naar goed fotomateriaal zodat ik een bestelling kan plaatsen.

(Dus Winnie, het komt eraan maar ik zoek nog goed spul haha).

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:56

Canvas is idd wel tof. Maar dan moet je al een mooie foto van haar en pars hebben of van vos.
Armband zou ik persoonlijk ook tof vinden. Vind ik altijd er leuk aandenken.

Ja winnie amai wat heb jij een teken talent! Ben ik ook wel jaloers van

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 21:31

Halster met naam op is ook wel leuk! Als ze die nog niet heeft. Armbandje is ook wel tof maarja zelf zou ik dat niet veel dragen en het een mooie plek geven thuis ofzo. Canvas kan ook inderdaad met een kwaliteitsvolle foto.

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-18 21:35

Dat die koude snel over mag zijn!!! Echt verschrikkelijk, had tijdens het rijden op een bepaald moment enorm veel pijn aan mijn vingers ondanks de handschoenen. Zo die ontdooipijn.
Luxor liep goed, maar wel koppig/stout af en toe. Zelf lichtjes omhoog gegaan. Hopelijk onthoudt hij dit niet en gaat hij niet hoog! Geef mij dan toch maar dat bokken dan als hij moet kiezen...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 00:22

Moerbeke is een nieuwe cross dus geen idee hoe die gaat zijn. Normaal vallen de terreinen daar wel mee.

Het was daarnet bij thuiskomst -6,5 volgens de thermometer in de auto. En dan die wind! Vrijdag geven ze dan nog sneeuw ook verdorie, halve land gaat weer op zijn gat liggen waarschijnlijk.

Aldislamp2
Berichten: 179
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 10:12

Bedankt voor het meedenken, VM zijn we al geweest en die heeft inderdaad wel knappe hindernissen, moet daar wel goed weer zijn voor de bodem. Ternat en KC zijn we nog niet geweest, is allebei wel in de buurt. Ik ben inderdaad van in jouw buurt Varekaj :)

Ik zou ook opteren voor het halster, heel leuk om te krijgen vind ik en kan je niks mis mee doen.

Moerbeke heeft ooit al eens cross georganiseerd en was toen wel oké. Is bosgrond dus kan op zich wel wat af. Springen zal denk ik op oefenterrein zijn en dat was vroeger grasbodem.

https://www.facebook.com/events/1499415110150807/

Hier staan al 2 foto's op. Ik vind juist dat als het tot L gaat dat die sprong met die stenen in heel hoog lijkt voor L en ook wel heel recht.

Westdorpe is al wat verder voor ons, maar heb daar al veel positieve commentaar over gehoord

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:01

@varekej: doe maar op je gemak!
En bedankt voor de complimentjes. Tekenen is iets dat ik al altijd heel graag doe! :) (zeker paardjes) maar ik heb ook al veel hondjes getekend en zelfs een baby'tje voor iemand! :)

Hier ligt het rijden beetje stil. Piste is wat bevroren en ben zelf eigenlijk wat ziek ook. Dit weekend wel op jumping geweest en dat deed ze heel flink! 2x foutloos enkel wel nog wat moeite met ons tempo te vinden, maar daar hebben we indoor eigenlijk meestal wel wat meer moeite mee.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:13

Van mijn merrie heb ik een goede foto, van de tinker ook maar van de rest niet :))

Ik heb zaterdag weer les. De rest is rust, wind is écht veel te scherp nu om in te rijden. Piste ligt wel super.

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:17

Heb je een camera? Een goede foto voor te tekenen is niet zo moeilijk. Gewoon het hoofdje erop en best een beetje schuin :)

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-18 20:33

Zo hé Winnie, hoofd beetje schuin en de tandjes bloot lachen. :')

Afbeelding

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:38

Ik heb daarnet, na lange tijd, nog eens in het zand gelegen :+ Voelde het aankomen, maar was net een 3-jarige die voor het eerst een zadel ophad :') Ben er nog een volledige lange zijde blijven opzitten, maar daarna lukte het niet meer :o Wss barst in m'n jukbeen, best pijnlijk

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 20:42

Hahaha ja heel mooi die foto :')

Aww pijnlijk Laurie!!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:40

Als ik dicht genoeg sta voor een goede foto proberen ze meestal de camera op te eten :)) tzijn niet echt types die lang goed blijven staan.

Auw Laurie, flinke smak dan toch?

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 21:48

Smak viel wel mee. Eerder paar ferme kopstoten gehad xD morgen stokstijf wss

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 10:47

hahahaha hanne die foto! briljant.

dat zal je een tijdje voelen laurie, beterschap

jadeken
Berichten: 1855
Geregistreerd: 09-04-12

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 14:34

Klinkt pijnlijk! Beterschap ermee :\

Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 22:49

Ik was aan het kijken voor men licentie van de VLP, beetje laat maar oke

Wat is het verschil tussen vlaams en nationaal?

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:13

Vlaams mag je enkel OCC's "communautaire" wedstrijden rijden (60/80/90)... geen nationaal

Daaphh

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Limburg , België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:59

Ook geen logosche naam... de lees te OCC zijn in Wallonie

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 11:14

Ik moet er ook nog in orde maken :-) maar had het ook gezien dat het beetje raar uitgedrukt was :-s

lene

Berichten: 369
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 17:27

Ja totaal niet logisch... dacht zelfs eventjes dat je dan de Waalse niet mocht starten maar heb al eens getest voor arville en lijkt toch te werken.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 18:12

Er zijn wel vaker dingen niet logisch in de paardensport :P