Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzanne_k schreef:Ik heb mij ook opgegeven voor de nieuwe datum. Ben eigenlijk op vakantie, maar kom een paar dagen eerder terug. Volgende week ga ik nog een keer trainen in Ermelo en om de kosten van het lesgeld wat lager te houden wil ik graag met meerdere combinaties trainen (4 personen). Dinsdag 21 juli om 19.00 uur heb ik de les gepland staan. Dus als er nog iemand mee wil trainen stuur mij dan even een berichtje. Kosten €20,- inclusief begeleiding van een niveau 4 instructeur en terreinhuur.
_Elke schreef:Suzanne_k schreef:Ik heb mij ook opgegeven voor de nieuwe datum. Ben eigenlijk op vakantie, maar kom een paar dagen eerder terug. Volgende week ga ik nog een keer trainen in Ermelo en om de kosten van het lesgeld wat lager te houden wil ik graag met meerdere combinaties trainen (4 personen). Dinsdag 21 juli om 19.00 uur heb ik de les gepland staan. Dus als er nog iemand mee wil trainen stuur mij dan even een berichtje. Kosten €20,- inclusief begeleiding van een niveau 4 instructeur en terreinhuur.
Is de 21e niet al de L oefen cross ?
Suzanne_k schreef:Ik heb mij ook opgegeven voor de nieuwe datum. Ben eigenlijk op vakantie, maar kom een paar dagen eerder terug. Volgende week ga ik nog een keer trainen in Ermelo en om de kosten van het lesgeld wat lager te houden wil ik graag met meerdere combinaties trainen (4 personen). Dinsdag 21 juli om 19.00 uur heb ik de les gepland staan. Dus als er nog iemand mee wil trainen stuur mij dan even een berichtje. Kosten €20,- inclusief begeleiding van een niveau 4 instructeur en terreinhuur.
Sim schreef:Suzanne_k schreef:Ik heb mij ook opgegeven voor de nieuwe datum. Ben eigenlijk op vakantie, maar kom een paar dagen eerder terug. Volgende week ga ik nog een keer trainen in Ermelo en om de kosten van het lesgeld wat lager te houden wil ik graag met meerdere combinaties trainen (4 personen). Dinsdag 21 juli om 19.00 uur heb ik de les gepland staan. Dus als er nog iemand mee wil trainen stuur mij dan even een berichtje. Kosten €20,- inclusief begeleiding van een niveau 4 instructeur en terreinhuur.
Wie is de instructeur?
Had op het laatste moment alsnog vrij, dus even navraag gedaan of ze nog mensen nodig hadden