Leuk! Hou ik je site wel ff in de gaten. Heerlijk weer om er te zitten!
psst
Geplaatst: 19-04-15 16:25
Ik heb vandaag een oefen rondje gereden met Bob. Startnummer 59 als ik me niet vergis.. Benieuwd naar foto's. Zat op een nogal luid aanwezige Haflinger
Haha die foto die ik van jou heb, heb ik ook wel even om moeten lachen. Dat die met zn knappe kop eerst ff stopte voor hindernis 1.
Maar die startnummers, ik werd er een beetje gek van haha. Alles ging door elkaar heen en dan dragen de meeste ook alleen op de rug een nummer. Dus ik weet nu niet meer wie wie is
Ja ze wilden de startnummers strak aanhouden maar dat is niet helemaal gelukt. Kan me voorstellen dat het voor fotografen erg onhandig is, nummer achterop.
Vandaag geen foto's gemaakt, maar wel 2 x kort aanwezig geweest met 2 zeer geïnteresseerde Haflingers Je zou mij gezien kunnen hebben bij de start, langs de weg
Vandaag een top foutloos rondje gereden met af en toe een L hindernis tussendoor! Echt zo super trots en blij..klaar voor de B dus! Ik heb je zien staan bij hindernis 1 xxpaige, ik was nr 102, maar idd volgorde klopte niet..erg donker bruin paard en ik in het bruin (broek, shirt, cap) met lange blonde staart..heb jan10 ook gezien, waren er nog meer?
XNonnetje
Geplaatst: 19-04-15 17:51
Ik heb vandaag gelukkig toch nog even een fijn foutloos rondje kunnen crossen. Nu ook lekker beide waterinsprongen kunnen oefenen. En waar ik gisteren het alternatief zou pakken ben ik nu gewoon rechtdoor gedaan(sloot met puntje er achter), en dat deed ze super! Dus helemaal blij!
Als iemand een foto heeft gemaakt van nr 128 vandaag, zou je me daar heel blij mee maken!
martinev
Geplaatst: 19-04-15 18:00
Goede verhalen weer van vandaag! Fijn dat je vandaag nog even hebt kunnen rijden XNonnetje, goed voor het vertrouwen!
Ik zie kp de foto bij hindernis 8 dat ik haar in der mond trek. Oeps.. voelde ook al als een mislukte sprong een beetje.
troytroy
Geplaatst: 19-04-15 18:57
Ik was er vandaag wel maar heb niet veel foto's gemaakt. Ik had de puf er niet echt meer voor, tot nummer 65 foto's gemaakt. Ik ga nu verder met de aan vragen van gister!