Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 1 vd twee bestanden is de startlijst
lees ik erover heen? ALVAST TOP GEDAAN!
top!
206 punten... springen een pech balkje door wat overkruisde galop op H2 maar daarna zooooo fijn gesprongen dat ik echt VET VEEL ZIN in de cross had! De cross ging geweldig! er zat een hele vriendelijke opbouw in met wat verder in het parcours wat hogere hindernissen en slootjes waardoor je onderscheid kunt maken in de cross... verder was het open veld zooooo mooi! Breeze vliegt dan werkelijk over het veld! ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOn gaaf gevoel! daardoor ook ruim binnen de tijd
5min en 1 sec.
dus 14sec binnen de tijd hihi

en over de laatste door naar de finish.
hij trok meteen lekker aan op 1 en dat ging prima, hindernissen daarna gingen ook goed, tussendoor in de bochten voor draf gekozen ivm de bodem. Daarna gingen we echt super door, was zelf wat onzeker over 7, maar de sloot zag hij pas boven de sprong. Rest was vrij gemakkelijk, in draf de waterbak in, en toen hoefde ik opeens nog maar 2 hindernissen!
Nog wel redelijke punten: 184.
en de 3e keer ging ze er zo geniepig langs dat ik eraf lag
Yucca schreef:Ja ik zat ook in ring 3, was behoorlijk ploegen en had al niet gerekend op toppunten.
Die van mij loopt echt niet fijn door in blub.
Jammer van de weigeringen, welke was nummer 13 ook al weer? Het hek het bos in?