Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vond de grond ook nog wel te doen, het hielp wel mee dat ik als eerste dressuur moest rijden vanmorgen en ook als eerste de l cross in ging, op het zware stuk bij de dubbel heb ik wel rustig aangedaan
Ben benieuwd of er ondanks het weer nog foto's zijn gemaakt!
Echt superblij met mn paardje

Ze liep een fijne dressuurproef, was wel wat afgeleid, maar zonder fouten. De 184 punten hiervoor vielen dus wat tegen. Met het springen was ze nogal fanatiek, maar waren we wel foutloos. In de cross ging ze echt super ruig, ze pakte zo stoer aan! Foutloos en binnen de tijd.
Heb onderweg zo zitten genieten van m'n paard, heerlijk.
Uiteindelijk een vierde prijs.
Echt een super debuut, zit nog steeds op m'n roze wolk.

's morgen eerst wat stress door te laat aankomen (weigerende ruitenwissers, wegwerkzaamheden) en krom ijzer van paard zusje, dus niet veel ingereden en icm korfbal en stuiterende buurpaarden wat een hyper dressuurproef
194 was misschien wat rijkelijk. Springen simpel foutloos, na wat langer wachten ivm stilleggen cross ... eindelijk weer fijn gecrosst
Eindelijk trok ie weer wat aan en wilde die wat accelereren tussen de hindernissen, voor 75% vd cross. Conditie moet nog weer wat meer komen. Foutloos, stijl was voldoende en we waren maar 10sec. buiten de tijd! Jeeeeeeej, het wordt nog wel eens wat
Uiteindelijk 9e. Mooie wedstrijd voor de rest, beetje simpel misschien. De uitdaging zat hem soms in de aanrijlijnen (springen en cross).

.

je had wel mega goed gedressuurd zeg!
gelukkig was Sue op het voor terrein voor feedback want dankzij haar kon ik mijn benen (die door het water door het hele zadel gleden) toch nog wat corrigeren hahahahahah
ik was eerste in ring 3 (L paarden) met 201 punten. over de punten erg tevreden... gelukkig was er wat rekening gehouden met de bodem gesteldheid 
ik had super veel controle! en jah dat is heerlijk voor een dressuur prikker
De cross begon overigens stoer t/m 1 daarna veel grote plassen, waarbij breeze bij elke plas nog aangemoedigd moest worden
na H 4 was dat gelukkig weer over en heeft ze zich over haar smet/water vrees heen gezet... wel een super oefening geweest dus! ze sprong vandaag ook vol overtuiging in de waterbak! WAUW ZO TROTS!!! was zo druk met belonen, dat ik bijna de hindernis erachter vergat hahahahaah 
riannhuh schreef:Super Bianca! Gaat lekker zo! Gefeliciteerd Anne! Super dat jullie mijn horloge gevonden Mirthe! Yavanna goed man! Mooi wat ervaring opgedaan Kim!
Zie net op uitslagen fp staan, filmpje net ff teruggekeken. Zat er een verplichte doorgang tussen 2 en 3? Echt dom van mij dan, anders had ik nog prijs gehad ook.
pech dag zeg! horloge kwijt. fout parcours...
jammer dat je die doorgang gemist had! geen idee... ik dacht zelf wel -2 maar als dat veranderd is ben ik gewoon nog niet op de hoogte
Horsemaniac schreef:@ evony: Zeg topper heb jij je al wel gemeld! wat een TOP weekend heb jij!
verslag komt vanmiddag 
niet opgeven hoor komt vanzelf een keer punt!