[SGW] SGW Norg 7+8 september 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Niiennke

Re: SGW Norg 7+8 september 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:53

Goed hoor, de mensen die gewoon gereden hebben, was er vanmiddag even te kijken, vond het wel nat! maar wel elke keer weer mooi om te zien! :)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 17:21

Ben trouwens mijn crosshorloge kwijtgeraakt, waarschijnlijk op het parkeerterrein. Iemand die.m gevonden heeft? Hij is geel ;(

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:24

Wij zijn ook bijna weer thuis na een hele lange maar zeer succesvolle dag! Mijn zusje (dyon) reed in de B een 4e prijs en voor ons (nr 203) was het de tweede keer L na een uitsluiting in castenray, maar vandaag heel fijn foutloos rond en nog een tweede prijs! Als iemand onderweg een oranje combinatie heel hard juichend over een hindernis heeft zien gaan dan waren wij het vast haha, echt trots op mijn paard :) Vond de grond ook nog wel te doen, het hielp wel mee dat ik als eerste dressuur moest rijden vanmorgen en ook als eerste de l cross in ging, op het zware stuk bij de dubbel heb ik wel rustig aangedaan :) Ben benieuwd of er ondanks het weer nog foto's zijn gemaakt!

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 17:42

Wij zijn ook weer thuis, 195 punten dressuur. Springen en cross foutloos! Terrein was nog wel te doen, maar zwaar. Hierdoor rustig gereden en tijdfouten.

Heb later bij de L nog een rondje gelopen en een paar foto's gemaakt, plaats ik later wel een berichtje van. :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:08

Mijn Fritsie liep weer een keurig foutloos M rondje! Ben dan ook weer heel trots op mijn topper!

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:18

2e crossje met mn paardje gereden vandaag! Dressuur 180, we durfde allebei niet zo goed echt te rijden in die gladde ring, maar verder wel oke. En daarna heerlijk foutloos gesprongen en gecrosst! :D Echt superblij met mn paardje :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:39

Wow Rosa!! Wat heftig! En wat ontzettend klo.ten!
Hetismij, super van je foutloze cross!
Muriel, goed dagje voor jullie dus!
Super Lara!
Bianca, topper :D
Netjes Yavanna :D :D
Rianne wij hebben hem!

Wij hebben net Gert en Alice nog gered, de vrachtwagen was stuk.

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:42

Vandaag heb ik door omstandigheden geen foto's kunnen maken maar alle foto's van gisteren staan er inmiddels op..

Heb ik nog bokkers op de foto gezet?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:43

Je foto ziet er heftig uit Rosa, balen zeg!! Beterschap!
Super hetismij!
Stoer Bianca! Super fritsie!
Klinkt als een geslaagde dag Muriel!
Wat fijn Rianne dat Mirthe je stopwatch heeft gevonden!
Mooi dat je tevreden bent over beide paarden Mirthe, jammer dat je gevallen bent.
Jammer van je stops Rosalie. :(:)
Super van je foutloze cross Yavanna!
Goed gedaan Lara!

Cinderella en ik maakten gisteren ons debuut in de B. :D Ze liep een fijne dressuurproef, was wel wat afgeleid, maar zonder fouten. De 184 punten hiervoor vielen dus wat tegen. Met het springen was ze nogal fanatiek, maar waren we wel foutloos. In de cross ging ze echt super ruig, ze pakte zo stoer aan! Foutloos en binnen de tijd. *\o/* *\o/* Heb onderweg zo zitten genieten van m'n paard, heerlijk. <3 Uiteindelijk een vierde prijs. :D Echt een super debuut, zit nog steeds op m'n roze wolk. :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:51

Hilde je kwam ook langs met een big smile!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:55

@ Jolien ... je hebt mij in de waterbak (104) :)

Gister leuk dagje uit :D 's morgen eerst wat stress door te laat aankomen (weigerende ruitenwissers, wegwerkzaamheden) en krom ijzer van paard zusje, dus niet veel ingereden en icm korfbal en stuiterende buurpaarden wat een hyper dressuurproef :P 194 was misschien wat rijkelijk. Springen simpel foutloos, na wat langer wachten ivm stilleggen cross ... eindelijk weer fijn gecrosst :D Eindelijk trok ie weer wat aan en wilde die wat accelereren tussen de hindernissen, voor 75% vd cross. Conditie moet nog weer wat meer komen. Foutloos, stijl was voldoende en we waren maar 10sec. buiten de tijd! Jeeeeeeej, het wordt nog wel eens wat :P Uiteindelijk 9e. Mooie wedstrijd voor de rest, beetje simpel misschien. De uitdaging zat hem soms in de aanrijlijnen (springen en cross).

Zo sneu voor iedereen die vandaag moest, wat een regen :oo

@ Hilde ... wat een super debuut!
@ Kim ... ook al zo goed gegaan, super schim!
@ Rosa ... auw, ik krijg plaatvervangend pijn tijdens het lezen van je verhaal :(:)
@ Mirthe ... Ook al zo'n fijn debuut met de Schim!
@ Hester ... ik vind het rood erg flitsend staan :+

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:00

Leuk lappie_lap!

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:10

De uitslag van vandaag staat op startlijsten.nl

Ik hoop dat iedereen een fijne wedstrijd heeft gehad, ondanks het slechte weer.

Je zult er morgen wel prachtig uitzien Rosa..je vader kwam heel ongerust naar het secretariaat en kort daarop kwam je er aan lopen..gelukkig maar want ik vond het ook wel heel vervelend dat je nog niet binnen was.
Is het bij de DA nog goed gekomen? Ik had je nummer ingeleverd met de mededeling dat je paard er aan kwam.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:38

Mooi snel met de uitslagen! Organisatie was trouwens top!

Toch nog mooie resultaten te lezen hier! (behalve Rosa... au... ) en Mirthe blijven zitten in het vervolg he. Hij ging zo mooi langs ons heen! Echt een leuk paard. :)

En Bianca gewoon al M+4... stoer!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:47

Lappie_Lap: Ha jaa was ook helemaal blij!

Ik heb zaterdag met mijn 4 jarige mee gedaan in de BB. Dressuur sloeg nergens op. Arme beest had nog nooit een dressuurbaan gezien, 184 punten. Springen 2 balkjes, door de korte bochten niet echt fijn ritme. En in de cross sprong ze alles! Ze vond het wel spannend en sprong veel uit draf. Kon haar overal doordrukken en de waterbak huppelde ze zo door.
Ze heeft super veel gezien :).

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:52

Oh ja: Bianca ... wat goed jou en Fritsie! :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:15

@Hetismij, super van je foutloze cross! lekker gereden dus!
@Muriel TOP !
@Bianca WAUW echt super knap van jullie! leuk dat je zoveel uit je lessen weet te halen en het dan ook direct zo op concours tot uitvoering weet te brengen! :D
@Rianne: was je horloge nog geel???? hhahah na vandaag kan ik me daar niet bij voorstellen
@misted: Super dat je weer overheersend goede stukken hebt gereden met je paardjes! jammer dat je er af dook bij chal! die heeft wel echt veel gezien en geleerd! KNAP HOOR!
@ evony: Zeg topper heb jij je al wel gemeld! wat een TOP weekend heb jij! :D
@ Sue: jammer dat je de cross niet meer bent gestart maar heel begrijpelijk! Ik heb je wel gemist :D je had wel mega goed gedressuurd zeg!

Nu mijn verslagje.... Dressuur rijden viel niet mee! ;) gelukkig was Sue op het voor terrein voor feedback want dankzij haar kon ik mijn benen (die door het water door het hele zadel gleden) toch nog wat corrigeren hahahahahah :D ik was eerste in ring 3 (L paarden) met 201 punten. over de punten erg tevreden... gelukkig was er wat rekening gehouden met de bodem gesteldheid ;)
Springen foutloos en de cross had ik maar een doel: heelhuids over de finish! dat is gelukt! wel 25sec buiten de (nieuwe) toegestaande tijd ofzo, maar wel heerlijk gereden! nog 3 sprongen in draf genomen! beviel goed :D ik had super veel controle! en jah dat is heerlijk voor een dressuur prikker :P De cross begon overigens stoer t/m 1 daarna veel grote plassen, waarbij breeze bij elke plas nog aangemoedigd moest worden :P na H 4 was dat gelukkig weer over en heeft ze zich over haar smet/water vrees heen gezet... wel een super oefening geweest dus! ze sprong vandaag ook vol overtuiging in de waterbak! WAUW ZO TROTS!!! was zo druk met belonen, dat ik bijna de hindernis erachter vergat hahahahaah

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 21:19

Super Bianca! Gaat lekker zo! Gefeliciteerd Anne! Super dat jullie mijn horloge gevonden Mirthe! Yavanna goed man! Mooi wat ervaring opgedaan Kim!

Zie net op uitslagen fp staan, filmpje net ff teruggekeken. Zat er een verplichte doorgang tussen 2 en 3? Echt dom van mij dan, anders had ik nog prijs gehad ook.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:26

Ja die zat er Rianne. Vlakbij h2 voor de B. Je kon daar de bocht afsnijden, vandaar dat die doorgang er zat denk ik. Anders zouden de meters van de cross niet meer kloppen.. Maar je liep ook wel in rap tempo , je hebt ons ingehaald (moeders en ik) :+

Gefeliciteerd voor de rest, goede resultaten hoor! Had verder niemand problemen met h5? Ik wil graag nog zoiets oefenen zodat paard meer vertrouwen krijgt. Gewone afsprongen zijn nooit een probleem..
Laatst bijgewerkt door Rosalie123 op 08-09-13 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 21:29

Oh liep ik zo hard :+ weet nog dat ik met lopen dacht; hier kan ik mooi tussendoor... Sukkel dat ik ben :P fout parcours is nu geen minpunten meer toch? Anders ben ik straks sneller B dan dat ik M ben :')

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:33

Weet ik niet, dan moet ik ook de reglementen nakijken. Ik ben ook weer dichter bij de B :o had anders 8 winstpunten kunnen hebben als ik geen verliespunten had gereden dit seizoen.

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:35

riannhuh schreef:
Super Bianca! Gaat lekker zo! Gefeliciteerd Anne! Super dat jullie mijn horloge gevonden Mirthe! Yavanna goed man! Mooi wat ervaring opgedaan Kim!

Zie net op uitslagen fp staan, filmpje net ff teruggekeken. Zat er een verplichte doorgang tussen 2 en 3? Echt dom van mij dan, anders had ik nog prijs gehad ook.

jeetje wat zonde meid! -O- pech dag zeg! horloge kwijt. fout parcours... |( jammer dat je die doorgang gemist had! geen idee... ik dacht zelf wel -2 maar als dat veranderd is ben ik gewoon nog niet op de hoogte :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 00:09

Oh balen rianne! Het stond bij het secretariaat ook nog aangegeven :(

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 05:41

Horsemaniac schreef:
@ evony: Zeg topper heb jij je al wel gemeld! wat een TOP weekend heb jij! :D

Haha nee nog niet :+ verslag komt vanmiddag ;)

Maar jij hebt ook weer super gereden!
Rianne die verplichte doorgang had ik ook bijna gemist! Echt zonde zeg. Zag je op de afsprong en je ging zo makkelijk verder!
Rosalie pff ook al geen fijn seizoen :(:) niet opgeven hoor komt vanzelf een keer punt!
Mirthe: niet meer van de afsprong vallen hoor ;)
Kim ging lekker met je jonkie! Had je nog gezien op de schuine hegjes!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 06:57

LL, mooi van je foutloze cross!
Sue, de volgende keer zal ik blijven zitten!
Kim, je schimpie is leuk!
Anne gefeliciteerd! Topper!
Ooh Rianne wat balen van je foutieve parcours! Maar verder ging hij wel lekker toch!

Ibalia, mijn complimenten hoe snel je de uitslagen hebt gepubliceerd! Top!

Pff ik heb me toch een spierpijn! Blijf vandaag de hele dag in bed