[SGW] SGW Ede - Putten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 19:11

Goed gedaan Lielle!
En Horsemaniac, fijn dat het goed ging en wat heb jij een goede instelling! +:)+
Anderen bij wie het goed ging: ook gefeliciteerd.
Wel balen voor de verschillende combinaties die blijkbaar ten onrechte weigeringen aangerekend hebben gekregen...

Ik vond het een super cross. Niet te moeilijk in de B. En wat was het leuk om na al die jaren weer eens een cross op dit terrein te rijden!!! *\o/*

Zelf had ik met Otto foutloos gesprongen en foutloos gecrosst. Dus heel tevreden. :D

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 19:19

Ik was foutloos in het springen en ook in de cross. Paard was wel erg druk en heet, dus veel te snel binnen 3.48 sec. Ik ben naar huis gegaan om paard op stal te zetten en daarna terug gegaan voor de uitslag, verwachte misschien wel een prijsje.

Om half zeven terug, bleek de prijsuitreiking al te zijn geweest (mij was verteld door het secretariaat dat beide uitslagen na de laatste start zouden zijn, maar goed). Stond ik ergens onderaan omdat er een weigering is gerekend.. Echt stom.. Geen twijfel dat dat een fout moet zijn. Een weigering in zo'n snelle tijd lijkt me sowieso bijzonder :+ Kon helaas geen protest indienen omdat ik daarvoor te laat was. Aan de andere kant maakt dat toch niet uit omdat ik erg lage stijlfouten had. Maar wel jammer, want door deze fout miste ik m'n twaalfde prijsje :- )

M_Vainqueur

Re: SGW Ede - Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 19:24

Ik heb zeker veel aangerekende strafpunten gehoord welke er niet waren, wel jammer. En gefeliciteerd iedereen die top gereden heeft!
Ik heb dit keer voor de eerste keer een beetje geprobeerd om binnen de tijd binnen te komen(4e cross en hiervoor was het doel het eind halen) maar het is gelukt! Precies op de ideale tijd binnen en foutloos, ook springen foutloos ookal was die met losspringen een drama. Dus super blij met m'n vent en een mooie 6e prijs voor hem meegenomen!:)
Ohja en erg leuk om Jet weer eens gesproken te hebben! Toppie gereden ook;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 19:54

Dressuur 194 was aardig taai mocht niet klagen met de punten ;)
Springen na vorige week aardig goed gelest vrijdag dus ging vol goede moet het parcours in!
Helaas 1 balkje!
Vandaag een super fijne en prachtige cross gereden! Helaas 1 stop op 7 met dat gat er achter naar beneden,
Stom aan gereden en net te veel terug! Al met al trots op me monster :))

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 19:58

Iedereen gefeliciteerd!

Hier vandaag super lekker gereden :D
Bij het parcours lopen zag ik al dat dit niet ons parcours zou worden, en dat klopte ook. 2 balkjes, maar gelukkig wel rond gekomen.
De cross ging super goed, wel buiten de tijd, maar foutloos!
Ging zo lekker dat ik voor mijn gevoel al weer heel snel terug bij het hoofdterrein was haha. Bij de trakhener de gewone sprong gedaan ipv het alternatief, en ze deed alle watersprongen ook goed. Terwijl ik in Maarsbergen er nog af lag voor de waterbak, dus de crossles(sen) hebben zeker nut gehad.

Omdat ik toch geen prijs had ben ik meteen naar huis gegaan, dus even afwachten wat mijn stijlpunten zijn op de uitslag.
Maar dat is bijzaak want het ging echt top :):)

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:00

M_Vainqueur schreef:
Ik heb zeker veel aangerekende strafpunten gehoord welke er niet waren, wel jammer.

Best gek van die onjuiste aangerekende strafpunten.. Dat is erg teleurstellend, omdat je het niet verwacht. Wel gefeliciteerd met je prijs! :)

Zijn er nog fotografen geweest eigenlijk bij de B paarden dat iemand weet?

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:10

Ik was ook echt verbaasd over mijn onterecht aangerekende strafpunten, vooral ook omdat ik zeker weet dat we die bewuste hindernis goed sprongen. Maar bewijzen kun je het niet dus dan is het helaas pindakaas.

De meeste mensen hebben fijn gereden zo te lezen, top!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:14

Wat is het toch een topsport he! :D

Leuk alle goeie resultaten! Anne leuk filmpje weer! Knappe Breeze en jij.

Heerlijk dagje gehad in Ede bij de hindernissen. Gelukkig de regen niet meegemaakt. Het was echt heel gezellig. :D

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:19

Goeie resultaten lees ik! Wij hebben vandaag ook een heerlijk rondje gereden! Springen en cross foutloos, fijn over de trakehner heen, na alle trakehnerproblemen tijdens de training :D mijn horloge deed het niet dus de tijd weet ik niet.. uitslag hebben we ook niet op gewacht, iemand daar toevallig nog iets van gehoord?

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:19

Yesorno schreef:
M_Vainqueur schreef:
Ik heb zeker veel aangerekende strafpunten gehoord welke er niet waren, wel jammer.

Best gek van die onjuiste aangerekende strafpunten.. Dat is erg teleurstellend, omdat je het niet verwacht. Wel gefeliciteerd met je prijs! :)

Zijn er nog fotografen geweest eigenlijk bij de B paarden dat iemand weet?

Ja, meisje uit de les ging nog de discussie aan direct na de cross(eerste waterinloop) maar dat leverde niks op alleen een boze vrouw die beweerde dat ze dr nog gematst had met 2 weigeringen...beetje raar, maar ja...

Ik ben ook benieuwd of 199 nog op de foto staat! En nummer 8. Hoop op een gave galop-waterbak foto:)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:21

Wat jammer dat er zoveel weigeringen aangerekend zijn..

Wij hebben een topdag gehad in Ede! MutsMarijke heeft voor een lekker zonnetje gezorgd dus de middag begon al goed :+
Bij ons paard is het altijd afwachten met hoeveel stress ze van de trailer komt. In Renswoude was ze zo over de zeik dat we er geeneens stiften in konden krijgen dus we hoopten dat ze nu iets rustiger zou zijn. Tot onze verbazing was ze totaal relaxed! Springen ging wat moeizaam, wel foutloos maar het was een beetje zwoegen. Voorkeuring was goed, pols was 52. Toen de cross, het doel was rondkomen, tijd en een paar weigeringen zou niet erg zijn. Het was pas de 2e officiële cross en in Maarsbergen moesten ze er op het water uit..
Cezanne pakte allen super aan en kwam gewoon probleemloos en foutloos rond. Stijlpunten ook ruim voldoende dus de eerste winstpunten zijn binnen! Ik ben super trots op mijn kind en mijn paard!

We hebben de prijsuitreiking niet afgewacht en heb ook geen idee van zijn tijd. Hopelijk komt de uitslag nog op startlijsten.
Laatst bijgewerkt door Bar op 18-08-13 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:23

De meeste hebben fijn gereden lees ik :) ! Victor Krijt heeft vandaag in ieder geval foto's gemaakt, ook van de B paarden volgens mij.

Vandaag voor het eerst weer een cross gereden na mijn 'ongelukje' in Castenray, na een foutloos springparcours een fijne foutloze cross gereden *\o/* ! Van tevoren lang getwijfeld of ik deze cross weer zou starten, maar wat ben ik blij dat ik gegaan ben, fijne cross om weer te beginnen :j . We hebben niet gewacht op de uitslag, hopelijk komt de uitslag er snel op, want ik ben wel erg benieuwd waar we geëindigd zijn!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:28

Deel de mening met vele hier. Wat is het toch een leuke sport. Tijdens het cross lopen alleen maar leuke enthousiaste combinaties voorbij zien komen. En wat een heerlijke plek is dat. Wij waren bij de laatste paar mensen dus konden vanuit de bijna lege parkeer terrein heel mooi om ons heen kijken.

Lielle: top gedaan. *\o/*

Ik ben ook tevreden naar huis gegaan. Fris en vrolijk paard. Foutloos gesprongen en foutloos gecrossed. Wat wil je nog meer?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:31

shetties schreef:
Ging zo lekker dat ik voor mijn gevoel al weer heel snel terug bij het hoofdterrein was haha.
Dat had ik ook ja. Bij hindernis 8 dacht ik nog: Ha, nog lekker veel te gaan. *\o/* En toen we het water voorbij waren ineens: oliebol, dit was 'm al! -O-

Zijn die onterechte weigeringen bij verschillende hindernissen geweest? Dat is wel raar ja.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:32

Volgens mij heb ik jou dan nog gezien bij dierenarts na je cross, pol013
Jouw paard was echt superrelaxed

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:47

bar: hahaha , dat was ik zéker weten. Iedereen heeft het er altijd over dat die van mij echt heeeel ontspannen is. Heb altijd de neiging om hem te excuseren. Hij gaat echt heel gretig het starthok uit hoor. :j het is zeker geen dooie maar hij weet zijn energie goed te verdelen.
Heb ik jou ook gezien?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:50

Geen idee of je mij gezien hebt, ik stond bij busje van de da, mijn zoon moest net de voorkeuring doen, nr 285 met een donkerbruine merrie met bruin tuig.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:54

Met ol in de L in de cross 1 weigering op 3 echt zo stom.
maar rest pakte hij ook super aan. 30sec buiten de tijd dus we hadden dit keer wel een goed tempo (vaak een minuut buiten de tijd terwijl ik dan foutloos ben)

Daarna met bay in de B. springen een balk en een weigering maar hij gleed heel veel weg. (vond daar de bodem echt niet fijn)
cross wilde meneer weer niet weg dus een stop op 1 en op 2. daarna weer super verder. h5 en 7 de trakheners vloog hij goed overheen. stel je voor dat er wat engs onder zit.
toen helaas nog een stop op 15? (1e waterbak)
ondanks dat toch super fijn gereden en we hebben de finish weer gehaald.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:58

Super Mendy, 1e keer met Bay toch weer? :)

Was je hindernisjury de hele dag Sue_?

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:59

Jeah wat een gave dag was het! *D {:} Bedankt voor 't zonnetje mutsMarijke! :D

Vanochtend nog zenuwachtig staart staan wassen, maar dat was met losrijden helemaal over. We mochten helemaal achteraan in de B, dus tegen de tijd dat we aan de beurt waren werd 't alweer een stuk rustiger. Springen ging heerlijk, lekker ritme, en mooi foutloos. Heel relaxed bescherming gewisseld, nog even voor de cross wat boompjes gesprongen, en toen richting startvak. En de cross werd al net zo fijn als het parcours. Lekker tempo, nergens geaarzeld, mooi foutloos, alleen iets buiten de tijd (maar 20 sec buiten de tijd is voor ons echt zó veel sneller dan voorheen). Zit gewoon nog steeds op m'n roze wolk :D

Wat fijn dat zoveel mensen toch fijn gereden hebben. 't Was ook wel een erg mooi terrein!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:01

Alleen de M en B, Sann. :) Gelukkig ook want het was best nog een eind rijden. :D
Zag je met Whatever nog mooi door H16 gaan. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:08

Hoi hoi

Bar wat leuk je te ontmoeten!!!!!

Ik heb zo enorm genoten! In het springparcours heb ik zelf beschamend slecht gereden, met een balk een langsloper en tijdfouten als zeeeer terecht gevolg :+ oeps... MM moet springwedstrijden gaan oefenen :Y)

Had 11 strafpunten, Geert was mooi foutloos >;) :+ :D

Cross had Geert 2 stops op 1, een stop op 6 en ik had gezegd dat als ie niet wil dat ie maar moest wachten, en dat deed ie ook nog! :wow: normaal luistert ie nooooooit! :roll: :=

Dus Zeus en ik waren foutloos tm 6, daar is Geert aangehaakt en we gingen samen verder :+
De trakhener (nr 7) wauw wat ging die goehoed!!!!! Verder ook erg fijn, Andor en Geert bleven braaf achter t vrouwtje _O- maar t vrouwtje maakte een stomme stuurfout op H14 8)7 badmuts dat ik ben! Toen haalde Geert mij heel stoer in maar bij H15 kon ik hun weer op sleeptouw nemen, met een heel fijn gevoel door het water en een enorm kabaal en geplons later waren Geert en Andor ook aan de finish _O- Kortom ik heb genoten, Andor heeft veeeeel geleerd en ik ben enorm trots op Geert dat hij na het ongeluk, waarna hij nooit meer zou kunnen rijden, en lopen was nog maar de vraag volgens de artsen, nu gewoon weer een cross uit rijdt!

@ Sannn ik heb enorm met je te doen! Ik duim voor je en ben er voor je!
@ Lielle TOPPER!!!! Super goed!!!!
@ De rest fijn als jullie goed hebben gereden en een knuffel voor diegene die wat minder happy zijn.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:09

ja 2e cross weer dit jaar.

marijke en geert ook natuurlijk. Super
filmpje is via fb gestuurd ;)

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:12

Uitslagen komen er morgen op las ik net op facebook :)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:12

@marijke, ik vond het ook heel leuk! Het plezier straalde eraf bij jou! En nog bedankt voor je lieve aanbod, gelukkig was het niet nodig, paard was super relaxed!