Zou het rondje graag nog eens zien
altijd leuk.En wacht met smart op de foto's van eventingphoto. Ben iedere paar uur aan het kijken al weet ik dat het geen zin heeft en het vast nog een tijdje duurt, haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

altijd leuk.AnkeVivaldi schreef:Is er niemand die met de capcam de cross heeft gereden? Zie alleen 1 van het springparcour op youtube staan.
Zou het rondje graag nog eens zienaltijd leuk.
En wacht met smart op de foto's van eventingphoto. Ben iedere paar uur aan het kijken al weet ik dat het geen zin heeft en het vast nog een tijdje duurt, haha.
hihi. Helaas mijn GoPro liet me in de steek. is gelukkig al weer opgelost maar daar heb ik nu niets meer aan. echt jammer had mijn rit nog wel 100x willen rijden! Zo heerlijk genoten hahahaha ik heb verder weinig camera's gezien. hopelijk is er in de vroege ochtend nog iemand geweest!

jochie half op de grond en papa mocht het oplossen. Hij heeft wel ff een paar minuten beide eindjes aan elkaar moeten houden, aangezien er net ruiters langs kwamen
Roxxiejj schreef:Zijn er nog meer mensen die zaterdag naar de oefencross gaan?
Carbus schreef:muts_marijke schreef:(bedoel het niet als bla bla maar om aan te geven hoe belangrijk goede water training is, andere ruiters springen er veeel eerder in, maar ik wil er alleen maar mee zeggen dat het oefenen oefenen oefenen is)
Of je krijgt goede tips van mede deelnemers tijdens cross lessen![]()
![]()
nou ik niet snap?
Finlandia schreef:Met gevaar voor eigen leven..., wie oh wie is deze vrijwilliger van afgelopen weekend? ....
![]()
[ Afbeelding ]