Sue_ schreef:Ik had een betere dag en mijn jonkie ging fijn foutloos en 4e.
Gefeliciteerd! K heb je lekker fanatiek langs zien sjeesen op t achterveld. Zag er goed uit. Binnenkort L?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Motje11 schreef:Oja, was jij dat?
Wel fijn dat hij je achteraf nog een complimentje gaf, en jammer dat je bij 2 gestrand bent.
Stond je toevallig ook naast me bij de trailers?
nr 191 had ik.
!! ik hoorde vandaag al dat ik onder een steen had liggen slapen! nou volgens mij klopt dat ook hahahah
duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz haha
en een stijl van 14,33!!
Foutloos in het springen waar ze echt wel een fijn gevoel gaf
In de cross gingen we wat slingerend van start zo op het open veld, maar we gingen wel goed over de hindernissen en na hindernis 2 had ze het spelletje weer helemaal door
Overal gewoon rechtdoor gereden en zonder alternatief. Uiteindelijk kwamen we 1 sec over de tijd binnen, maar ik ben echt super blij met hoe ze aanpakte
En zelfs nog een 3de prijs mee mogen nemen.
Geen idee dat jij het was die erbij zat
jipje_niekje schreef:Hier ook nog een tevreden verslagFoutloos in het springen waar ze echt wel een fijn gevoel gaf
In de cross gingen we wat slingerend van start zo op het open veld, maar we gingen wel goed over de hindernissen en na hindernis 2 had ze het spelletje weer helemaal door
Overal gewoon rechtdoor gereden en zonder alternatief. Uiteindelijk kwamen we 1 sec over de tijd binnen, maar ik ben echt super blij met hoe ze aanpakte
En zelfs nog een 3de prijs mee mogen nemen.
Loetie, dan heb ik nog bij jullie hindernis staan kletsenGeen idee dat jij het was die erbij zat
![]()
Verder veel positieve verslagen vandaagEn ik heb vandaag ook weer gezellig bijgekletst met heel wat mensen
![]()
Sue; Jij en je moeder nog bedankt voor de peptalk en de schop onder mijn kont
Helemaal niet bedacht dat jij daar zou zitten
Jullie hadden wel een mooi plekje daar trouwens!

. Was zo blij dat ze alles sprong, dus was wel even balen. Maarja ik heb super fijn gereden en ben trots op mijn turbo haf
Het enige dat ik hierover in het reglement zie staan is: