[SGW] voorbespreking sgw ermelo!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:28

Sue_ schreef:
Ik had een betere dag en mijn jonkie ging fijn foutloos en 4e. :)

Gefeliciteerd! K heb je lekker fanatiek langs zien sjeesen op t achterveld. Zag er goed uit. Binnenkort L?

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:28

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:40

Loetie84 schreef:
Vanaf de kant waren er veel mensen erg positief hoe fijn en eerlijk je door de cross ging :D

Waar stond jij eigenlijk? Lijkt me een erg leuke cross om hindernisjury te zijn, je kan echt heel veel zien. :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:41

Kahawa schreef:
Loetie84 schreef:
Vanaf de kant waren er veel mensen erg positief hoe fijn en eerlijk je door de cross ging :D

Waar stond jij eigenlijk? Lijkt me een erg leuke cross om hindernisjury te zijn, je kan echt heel veel zien. :)

Bij de B paarden stond ik bij 9ab en 11

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:42

Loetie84 schreef:

Dat is leuk om te horen Loetie!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:46

Motje11 schreef:
Loetie84 schreef:

Dat is leuk om te horen Loetie!

Graag gedaan. Jullie zijn echt een fijne combinatie om naar te kijken!

Sue_

Re: voorbespreking sgw ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:57

mooi snel met de uitslagen! :)

thnx Loetie. In het najaar wel een keer idd. Komt vast goed.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:07

Hee Madelene, nu weet ik ook wie jij bent! :D

Loetie84 schreef:
Graag gedaan. Jullie zijn echt een fijne combinatie om naar te kijken!
Thanks! :o

xMaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:09

Motje11 schreef:
Oja, was jij dat? :)
Wel fijn dat hij je achteraf nog een complimentje gaf, en jammer dat je bij 2 gestrand bent.

Stond je toevallig ook naast me bij de trailers?

Ja dat was ik ;) nr 191 had ik.
Zou best kunnen dat ik naast je stond. Wij @waren met n groene landrover met belgisch kenteken.

@madelene ik heb m jou niet zien controleren verder. Welk nr had je?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:12

Ja, dan klopt het. Ik herkende de naam van je paard uit je onderschrift. Ik stond rechts van je met een bruin paard met een grote bles. (en zelf heb ik een lange blonde staart ;-) )

xMaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:17

Volgens mij heb ik je dan wel gezien ja!

-
Ik wist trouwens niet datje in de B eventing ook verloespunten kunt krijgen.. Weer wat geleerd

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:21

Ik heb gisteren echt heerlijk gereden in de L. Beli stond er super aan en liep echt heel erg brutaal rond. Paard waar ik denk ik heel gelukkig van ga worden :D
Wel buiten de tijd, maar controle en opleiden is nu belangrijker en hard kan hij wel :Y)
Over 2 weken mag hij voor het eerst M.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:25

xMaika schreef:

-
Ik wist trouwens niet datje in de B eventing ook verloespunten kunt krijgen.. Weer wat geleerd

Sinds wanneer?!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:34

Loetie84 schreef:
xMaika schreef:

-

Sinds wanneer?!

Geen idee, maar zie het idd net op de uitslagen staan. Bij winstpunt staat dan -2.

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:44

Jeetje!!! wat is iedereen snel! _/-\o_ !! ik hoorde vandaag al dat ik onder een steen had liggen slapen! nou volgens mij klopt dat ook hahahah :D

Hier ook een erg tevreden bokker!! Foutloos gesprongen en foutloos in de cross en ook nog RUIM binnen de tijd! had nog nooit in deze hitte gereden en dacht dat ik rustig aan reed :P duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz haha

had ook nog een 5de prijs in groep 7! B-paarden! HELEMAAL TOPPIE!!! op naar SGW-Oenkerk in de L!!! :D

Iedereen bedankt voor alle tips en de snelle uitslagen! iedereen gefeliciteerd met de fijne resultaten! Voor de anderen: KOP OP! komt helemaal goed want we hebben toch wel een SUPER mooi sport of niet dan!! *\o/*

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:57

hier ook een positief verslag, springen wel helaas een weigering, maar wel door een domme fout van mezelf.
Ik was hindernis 7 kwijt en kwam er toen nogal kort voor en toen wilde mevrouwtje hem niet meer springen. Daarna naar de dierenartsen hartslag was 62. De cross ging super foutloos en maar 2 seconden buiten de tijd! dik tevreden dus! daarna weer naar de dierenartsen en haar hartslag was 70! ik had niet gewacht op de prijs uitreiking, maar zie net dat ik 15de ben geworden van de 49, Super blij!! *\o/* en een stijl van 14,33!!

Ik heb nu totaal 4 sgw's gereden en 7 winst uitgehaald! volgende wedstrijd word toch maar een L :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:04

Hier ook nog een tevreden verslag :D Foutloos in het springen waar ze echt wel een fijn gevoel gaf :) In de cross gingen we wat slingerend van start zo op het open veld, maar we gingen wel goed over de hindernissen en na hindernis 2 had ze het spelletje weer helemaal door <3 Overal gewoon rechtdoor gereden en zonder alternatief. Uiteindelijk kwamen we 1 sec over de tijd binnen, maar ik ben echt super blij met hoe ze aanpakte *\o/* En zelfs nog een 3de prijs mee mogen nemen.

Loetie, dan heb ik nog bij jullie hindernis staan kletsen :o Geen idee dat jij het was die erbij zat :')

Verder veel positieve verslagen vandaag +:)+ En ik heb vandaag ook weer gezellig bijgekletst met heel wat mensen :o

Sue; Jij en je moeder nog bedankt voor de peptalk en de schop onder mijn kont O:)

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:10

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:11

jipje_niekje schreef:
Hier ook nog een tevreden verslag :D Foutloos in het springen waar ze echt wel een fijn gevoel gaf :) In de cross gingen we wat slingerend van start zo op het open veld, maar we gingen wel goed over de hindernissen en na hindernis 2 had ze het spelletje weer helemaal door <3 Overal gewoon rechtdoor gereden en zonder alternatief. Uiteindelijk kwamen we 1 sec over de tijd binnen, maar ik ben echt super blij met hoe ze aanpakte *\o/* En zelfs nog een 3de prijs mee mogen nemen.

Loetie, dan heb ik nog bij jullie hindernis staan kletsen :o Geen idee dat jij het was die erbij zat :')

Verder veel positieve verslagen vandaag +:)+ En ik heb vandaag ook weer gezellig bijgekletst met heel wat mensen :o

Sue; Jij en je moeder nog bedankt voor de peptalk en de schop onder mijn kont O:)

Dan weet ik volgens mij ook wel wie jij bent. Had je niet herkend, maar te paard wel... :Y)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:14

Ik stond met je medehindernisjury te praten over hun paard ;) Helemaal niet bedacht dat jij daar zou zitten O:) Jullie hadden wel een mooi plekje daar trouwens!

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:33

Leuk filmpje! Heeft er ook iemand B paarden gereden met helmcamera?

Huh in de B kan je toch geen verlies rijden? :?
Dat zou echt zuur zijn :\

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Hier ging het vandaag top, foutloos en lekker vlot door het springparcours. Goed door de keuring met een hartslag van 57. De cross ging ook super goed, boven verwachting. Helemaal foutloos en 25 seconden over de tijd binnen met een hartslag van 62.
Maar..... Achteraf had ik een L paarden hindernis erbij gesprongen -O- . Was zo blij dat ze alles sprong, dus was wel even balen. Maarja ik heb super fijn gereden en ben trots op mijn turbo haf :D

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:50

Ik had het reglement nog open staan en was nieuwsgierig hoe het zit met verliespunten in de klasse B. :D Het enige dat ik hierover in het reglement zie staan is:

Artikel 305 – Verliespuntenregeling
1. Verliespunten in de discipline Eventing worden behaald in het onderdeel cross-country. Uitsluiting in de cross-country geeft 2 verliespunten.
2. Bij de stand van 4 verliespunten volgt degradatie naar een lagere klasse (met uitzondering van de klasse B).
3. De combinatie krijgt geen verliespunten bij:
a. het vrijwillig verlaten van het cross-country parcours
b. bij kreupelheid (de kreupelheid moet worden vastgesteld door de wedstrijddierenarts).
c. uitsluiting door het rijden van een foutief parcours

Het lijkt erop dat ze wel tellen in de B. Ik denk dat dit ook veranderd is de afgelopen jaren.

Leuk filmpje met de helmcamera!

Ojee Shetties, welke had je gesprongen? :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:55

Nee hoor is niet veranderd. In de B Jan geen verlies worden gereden.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:59

Gelukkig , anders sta ik B-2 ofzo :')

Ik had een heg gedaan, volgensmij die tussen die afsprong en de takhener in. Heeft iemand misschien een foto van die heg?

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:59

Enthousiaste verhalen! Leuk om te lezen. Sue, volgensmij heb ik met jou losgereden. Was jij in t setje met de kleurrijke blokjes?

Hier een plaatje van ons van vandaag
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door YentlKG op 06-07-13 21:12, in het totaal 2 keer bewerkt