Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anne3000 schreef:Heb je dat op een springzadel gedaan die endurance wedstrijd? 2 uur lang stappen en draven? of kon je ook veel afwisselen?
Kon me namelijk voorstellen dat heel veel stappen op een springzadel niet zo prettig is. Maar dus veel draf, klein beetje galop en stap. 

Nog bedankt dat je voor me startte, had me echt ff in de tijd vergist ofzo
Super dat die van jou geselecteerd is! Ik heb niets gehoord, maar vind het niet erg idd
Had haar vanochtend voor het eerst mee in het BB springen, pakte ze lekker aan, had 1 balkje, maar voor de rest sprong ze heel fijn
Super dat je lekker gereden hebt in Putten/Ede! Ook echt goed van je 4jarige, al zo netjes binnen de tijd en voorin het klassement!
Rodney Powell zegt me niets haha. Misschien kun je trouwens vragen of je het 2e rondje op de dag zelf nog mag opgeven?
) en een heerlijk rondje B gesprongen met een 5e prijs als beloning. Vandaag Edelweiss dus mee in de BB en paar uur later met Lien, die deed het super in het Z, 1e parcours balkje op de laatste hindernis, 2 e parcours foutloos en heeft nu de (6) winstpunten voor het sportpredikaat springen binnen