mijn tijden zijn zo mooi gebleven Gelukkig. Nu hopen dat vrijdagavond verkennen door gaat en dan komt het helemaal goed.
AntheaV
Geplaatst: 06-04-13 22:06
Gelukkig wel voor jou ja Ik ga tussendoor verkennen. Heb dan 2 uur de tijd. Was me vorig jaar ook gelukt daar (toen kende ik de cross al zowat uit m'n hoofd door de foto's op de site )
Sue_
Geplaatst: 06-04-13 22:14
Jammer, sta nu een kwartier eerder. 8.00 uur dressuur.
Horsemaniac
Geplaatst: 06-04-13 22:43
Sue_ schreef:
Jammer, sta nu een kwartier eerder. 8.00 uur dressuur.
ochtend stond heeft goud in de mond... ofzoiets... tjonge dat is vroeg!! ik heb een beetje mazzel mijn groom komt uit de nachtdienst en is pas om 7.30uur thuis dus ik mocht ietsje later starten... ik start nu 10.20 uur! TOP organisatie! denkt heel fijn mee!
Ik heb er zin in! ik heb vandaag een fijne start gehad in markelo! en hoop dat niveau vast te kunnen houden in Westerbork! of misschien stiekem zelfs nog te verbeteren!!!!
Evony
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-13 06:47
AntheaV schreef:
Ze hebben de lijsten weer aangepast, ik moet nu een kwartier eerder haha Sarah, jij moet na mij de cross in met Ruby
zoooo, ik hoop dat Jerrieberrie niet denkt dat hij over die ene "hindernis" moet i.p.v. eronder door. Hoop wel dat hij hoger is dan dat hij op de foto lijkt.
caro29
Geplaatst: 07-04-13 09:22
@ Margreet wb staat meestal niet zo hoog. Denk dat het lijkt door de manier van fotograveren
Whahahha, ik kreeg het ook al even spaans benauwd bij die foto. Maar die is ws genomen met de fotograaf op de hurken en die mannen staan er een stuk achter en het pad loopt wat naar beneden lijkt het. Dus het vertekent een kleeeeein beetje.
Schitterend genomen foto's zo. Als die mannetjes er onder zouden staan zou de boom een gevelde woudreus zijn. Niets anders dan een "gewoon" steiltje. Leuke foto's! Nu al zin in volgende week.
Leuke foto's! Heb er erg veel zin in. Vandaag mijn debuut gemaakt in Markelo en hij ging mooi foutloos rond. Verwacht absoluut niet dat hij dat in Westerbork direct weer doet maar heb er hierdoor wel erg veel zin in en ietsje meer vertrouwen !