shirleyp schreef:Wij hebben ook gelachen om een schattige pony met de naam Tinus geloof ik! Mooi gevlochten dotje
Jaa dat is zo schattige pony, ik vond hem ook zo lief eruit zien dat hoofdje deed het hem al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silkee1997 schreef:yhultink schreef:Ik ga de hele dag foto´s maken. Als ik aan het rijden ben neemt mijn vriendin het overIk hoop ook dat er foto's worden gemaakt, ik rij op een haflinger start in het zwart/oranje. om 14.40 de cross.
Margrietx schreef:Met wie heb ik vanmiddag even gepraat bij deze pony![]()
[ Afbeelding ] DuoPenotti .
Weet niet of het iemand van bokt is, maarja altijd grappig als t misschien wel zo is..
Illusion1990 schreef:Margrietx schreef:Met wie heb ik vanmiddag even gepraat bij deze pony![]()
[ Afbeelding ] DuoPenotti .
Weet niet of het iemand van bokt is, maarja altijd grappig als t misschien wel zo is..
Dat waren shirleyp en ik. Duo was heerlijk relax aan het opladen voor een paar rondjes korte cross. We hebben hem nog zien vertrekken en over het mooie mosterdsprietgrasveld zien gaan. Leuk dier!

! 
piffgek schreef:Ik kan de starlijst niet meer zien:( Heeft iemand misschien de laatste versie? Ik heb donderdag voor het laatst gekeken.