Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Springterrein is altijd al ver lopen geweest. Daarom heb je ook een half uur tussen springen en cross. Ben benieuwd naar de cross!!

Springen is echt een eind weg zeker 10 min lopen. En dressuur ligt naast de cross. Dus sommige combinaties zullen tijdens de cross moeten dressuren (waaronder ik
)
Heb er wel heel veel zin in. Doe zondag mee in de B paarden. Als er een fotograaf is zou ik het heel leuk vinden om foto's uit het springen of de cross te ontvangen!! 
Grote bruine met witte neus en bruin tuig, witte broek, bruin vestje en verder niet echt een cross set

Martenique schreef:Om 12:02 springen en om 12:32 crossen.Grote bruine met witte neus en bruin tuig, witte broek, bruin vestje en verder niet echt een cross set

AnkeVivaldi schreef:Martenique schreef:Om 12:02 springen en om 12:32 crossen.Grote bruine met witte neus en bruin tuig, witte broek, bruin vestje en verder niet echt een cross set
Ik denk dat ik je wel kan fotograferen in de cross. Ben op dat moment bij de dressuur maar daar komt de cross langs.
Zou iniedergeval m'n best doen
xxitsmexx schreef:Sarah waar heb je fotos gezien?
Wordt het je M debuut?
(die had ik hier wel willen maken maarja moet je maar te paard blijven zitten he)