[SGW] SGW Hoogenweg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:51

O ja dat is ook zo. Bokt is best handig :D

Ik heb in ieder geval al wel heel veel zin in de cross, hopelijk halen we nu wel de finish :P

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:53

De organisatie leest inderdaad mee dus dat zal vast wel aangepast worden. Ik vind het aantal deelnemers meevallen of het moet zo lijken door de manier van startlijst plaatsen. Ik ben in elk geval erg benieuwd naar de cross.

mistid

Re: SGW Hoogenweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:05

Caro, volgens mij kunnen ze de hele wachtlijst nog wel kwijt + nog meer mensen.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:08

De startlijst is inderdaad een beetje onoverzichtelijk maar daar zullen ze vast wat aan doen :)
Als ze even naar crossen kijken die al gehouden zijn zoals beide in Markelo ofzo dan komt dat vast goed!

Ik zit tot nu toe in ring 1 bij rox }:) in ring 2 zitten de meeste bokkers volgens mij ;)

Rox zullen we als de tijden zo blijven tussendoor samen verkennen?
Misschien dat ik de dag ervoor ook al ga tegen de avond.. Kom vanuit diepenheim dus kunnen eventueel ook ergens afspreken op bepaalde punten dat we met zn allen er naar toe rijden eventueel in 1 auto, scheelt weer benzine en toch kun je dan vooraf verkennen :) Rox, Anouk? en misschien nog 2 andere die hier uit de buurt komen? :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:39

Bij mij wordt het de dag zelf Lotte, maar dan wil ik uiteraard graag met je meelopen! :j Anouk vast ook! Ik zit zaterdags te schrijven bij ZZ licht op de Almelose Ruiterdagen.
Zo te zien hebben we mooi tijd ertussendoor, aangezien L eerst gaat met springen en cross.
Heb een mooie dressuurtijd, erg blij mee. Nu nog hopen inderdaad dat het springen en cross anders wordt gedaan. Niet dat het voor mijn Tank uitmaakt, maar toch :)

Ben wel benieuwd naar wat voor cross we kunnen verwachten. Neem aan open cross, weinig bos?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:51

Ik heb wel al gehoord dat we er niet teveel van moeten verwachten en dat het erg simpel zou staan.
dat er met de cross de ene keer 2 en dan 3 minuten tussen zit vind ik nog niet eens zo heel erg, als ieders eindtijden maar kloppen. Maar een lijst zoals die nu is daar word ik niet blij van.
Ik mag aannnemen ook al zijn de regels anders bij militairen dat een TA ed wel weten hoe het zit....?????

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:59

Ik ga er van uit dat de lijst nog wel opgelost wordt, net als Vinkega. Die kwam met ongeveer hetzelfde en uiteindelijk is dat ook goedgekomen :j
Hoe Mirthe het plaatste is wel nog steeds het meest voor de hand liggende en ook het makkelijkst om te zien voor de deelnemers. Mooi de tijden achter elkaar door :j gelijk ring erbij, beetje kleurtjes erin om te vermeldden welke opvallende dingen er zijn (aangepaste tijden of zo). Leest altijd het makkelijkst weg :j

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:16

Rox @ mee eens en ook om uit te printen thuis staat elke ring dan op 1 sheet !!!! (wat vind je overigens van onze fotoos ?? heb er 1 als portret gemaakt, echt super qute, je hebt ze al in je mail)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:18

Klopt :j en de verenigingen/afstamming vader zijn verder niet heel belangrijk, dat neemt alleen maar ruimte in beslag.
Excell bestanden zijn het makkelijkst, ook qua wijzigingen. Voor de berekeningen van het eindtotaal strafpunten kan je nog andere organisaties benaderen die het al langer doen (Westerbork, Markelo Potdijk, Vlietlanden, Castenray, Diepenheim, Texel noem maar op). Dat scheelt heel erg in de tijd. In Westerbork gebruikten ze dit jaar Equiscore, dat was helemaal super. Kan je meteen online alles zien.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:30

Equiscore was TOP, maar zoals het in Vinkega op het scherm stond had het weinig meerwaarde, iedereen stond door elkaar en dat TV ding scrolde steeds 1 omhoog dat je er zowat schele ogen van kreeg.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:40

Vinkega had volgens mij ook geen Equiscore :n maar die hadden het zelf in een of ander programmaatje gezet.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:22

Uit het reglement
Citaat:
Artikel Artikel 312 - Algemeen
4 a. De tijd tussen de starttijd van het springparcours en de starttijd van de cross-country ligt tussen minimaal 15 en maximaal 30 minuten. Hierbij wordt rekening gehouden met de afstand tussen het springparcours en de start van de cross-country.

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:24

ik sta helaas als 8e op de wachtlijst, wat ik wel vreemd vind, want volgens mij kan dat kleine groepje wachtlijst er nog wel bij.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:25

Makkelijk :j

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:26

Volgens mij moet dat ook makkelijk kunnen! Helemaal als ze de crosstijden aanpassen kunnen er nog voldoende extra starts bij

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:00

Ik denk dat wanneer ze de starttijden van het springen en cross aanpassen de hele wachtlijst nog makkelijk mee kan doen.
We wachten rustig af.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:42

Had ook gehoopt op genoeg tijd om de cross te verkennen. Zoals het nu op de lijst staat dressuur ik om 11:00 spring ik om 14:00 en mag ik om 17:00 de cross in :D Dan moet het me toch wel lukken om tussendoor te verkennen ;)

Zit wel in een gezellige ring zag ik al!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:08

Startlijst niet té veel.aanpassen hoor. Anders kan ik niet meer tussendoor verkennen :P
Het gros van de militairen start gewoon met startkaart, dus dat kan geen reden zijn om andere regels te volgen lijkt me. Als vinkega t zelfde had, zal het wel gewoon een kwestie van ervaring zijn. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in dat t wel goed komt. En zo.niet, ik mag eigenlijk niet klagen over.deze starttijden :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:17

Maar Loetie, als het reglementair niet is toegestaan maakt het niet uit of je het fijne tijden vind of gewoon kl0tentijden, het mag gewoon niet van de KNHS, met als risico dat het volgend jaar niet weer mag worden georganiseerd of er een boete uit voort komt. Lijkt me ook niet fijn voor de organiserende vereniging.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:25

Ach ze hoeven in principe alleen maar de crosstijden naar voren te halen, dan is het wel goed dacht ik. Kunnen ze ook gelijk meer mensen plaatsen

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:55

Ik sta er niet op en niet op de wachtlijst |(

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:00

Rianne staat de e-mail wel in verzonden items? anders even dat emailtje weer doorsturen en dan komt het vast goed! :)
Je gaat dus wel starten? Aangezien Hoogenweg in je onderschrift tussen haakjes staat ;)?

Ik vind trouwens ook dat de deelname wel mee valt en de wachtlijst kan vast geplaatst worden als de tijden worden veranderd :) Laten we voor de mensen die daar opstaan maar duimen :)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:04

ja staat bij verzonden items, heb hem naar examencoordinator@militairruiterbewijs.nl verzonden op Date: Mon, 16 Apr 2012 23:57:06 +0200

had het nog tussen haakjes omdat er een wachtlijst toen ik me opgaf (vanaf 8 april oid wachtlijst)

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:11

het emailadres klopt niet :(:)
het moet p.alberts zijn..
ik zal even zoeken, misschien dat je even kan mailen en het uit kan leggen??

p-alberts@home.nl dit is het juiste emailadres..

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:14

hoe kom ik dan aan dat emailadres... :?