Nu het maandag is komt het voor mijn gevoel ook lekker snel dichtbij. Vrijdag lijkt nu sneller (cross verkennen) dan dat het gister leek toen het nog zondag was haha
Gezonde spanning! Ik heb gister wat hindernissen bekeken en dat kunnen jullie prima! De coffin is trouwens meer een waterbak incl water van een meter breed met een klein heggetje ervoor.
Noor hou toch op, dat zit echt tussen je oren. Ze was bij Rom Vermunt aan het trainen in de B! Vraagt Ron zo Noor en op naar het Z? Geen sprake van veel te hoog en het was dit en dat.... zegt Rom, en de hindernissen die je nu gespronge hebt dan? Daar was niks mee aan de hand volgens Noor, maar volgens Rom stonden die dus wel allemaal op Z niveau.
_Noor
Geplaatst: 16-04-12 11:49
Een mooie greppel dus Bvw, leuk!
AntheaV
Geplaatst: 16-04-12 11:56
Ik ben wel heel benieuwd naar de cross! Ga denk ik ook de L/M cross even lopen
De waterbak staat ook nog niet aangegeven op de website voor de L en M. Maar het eilandje had aan de voorkant bomen/coniferen gekregen. Dacht dat ze daar misschien een sprong zouden maken maar dan staat de sprong na het eilandje weer raar dus ik ben benieuwd wat ze hebben bedacht!
xSiep
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-12 12:04
Ik hoop echt dat die afsprong niet te hoog wordt, Adin gaat daar met een beetje spanning echt MEGA groot vanaf
Zo heb maar ff gemaild of ik ook eerder dressuur kon rijden, zat nog geen twee uur tussen. Werd wel heel krap om dan cross te lopen en anders moesten we enorm vroeg weg op de ochtend. Hoop dat het lukt!
xSiep
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-12 21:47
Bij deze een oproepje of we misschien met zijn allen een zonnedans kunnen uitvoeren? Weersverwachting is nou niet echt op blij van te worden....