Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
). En als je toevallig dezelfde bank hebt als de vereniging, gaat het ook sneller volgens mij.
.
Toch nog maar een keer gemaild naar de organisatie, want hier ben ik het niet mee eens. pol013 schreef:Ontzettend zuur voor diegene die er niet op staan. Ik hoop dat vele nog geplaats kunnen worden. Wat een domper als je dacht er bij te zitten.
Maar wel even: Ik ga er van uit dat de dames van het secretariaat hun uiterste best doen. Voor zover ik weet is het voor hen ook het eerste jaar. Dames: Succes
Lielle schreef:wel erg jammer dat er dit jaar helemaal geen deelnemers- en wachtlijst is geplaatst, dan was het iig niet zo'n onaangename verrassing geweest.
Christel, maar het maakt toch niet uit of je met coupon of formulier inschrijft? Dat staat IMO los van de betaling.
_Sim_ schreef:Ik ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden dan Sussie, want heel zwart/wit gezien zou iemand die dan nu op de startlijst staat moeten wijken voor jouw vader. Niet rot bedoeld hoor! Helemaal niet, maar dat vraag ik me dan gewoon af. Lijkt me ook dat het secretariaat niet kan wachten tot er misschien iemand af zegt en dat jouw vader dan op de startlijst geplaatst wordt.