[SGW] SGW Alphen-Chaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:05

Na het lezen van al jullie berichten over het wel of niet starten ivm inschrijving kneep ik hem wel even!!! Gelukkig sta ik erop.
Ik hoop dat iedereen die vroeg heeft ingeschreven toch nog via de wachtlijst erop komt!!
Laatst bijgewerkt door 16easer24 op 16-03-12 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:16

Oh wat een afknapper voor sommigen zeg :(:) :(:) .
Jammer dat het niet van begin af aan duidelijk was hoe het werkte.
Al met al kun je het op deze manier wel schudden om te crossen als je geen internet-bankieren hebt (weet niet of dat nog voorkomt hoor :P ). En als je toevallig dezelfde bank hebt als de vereniging, gaat het ook sneller volgens mij.

Weet je wat ik trouwens zou willen: dat de startlijst dan op omgekeerde volgorde is van betaling (van die eerste 60 dan hè): als je dan snel bent, heb je een fijnere starttijd en hoef je niet voor dag en dauw op. Maar ja, dat zou mijn wens dan zijn. Anderen vinden het misschien heerlijk om al om 7 uur de cross te moeten verkennen :Y) .

Ik ga maar eens kijken hoe het bij de andere crossen geregeld is met betalen.

Terug naar het topic: heel veel succes met de 1e cross van het jaar!!

fatal_flower

Re: SGW Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:21

Ik ben allang blij dat ik mee mag doen. Dat ik als 1 vd eersten moet starten (al dan niet doordat ik zo snel betaald heb) maakt me dan niet zoveel uit. De klasse B begint sowieso niet vroeg. Tussendoor heb ik wel erg veel tijd, maar dat hoort er nou eenmaal bij...

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:04

:( Toch nog maar een keer gemaild naar de organisatie, want hier ben ik het niet mee eens.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:08

ik ben ook wel heel erg benieuwd naar waar ik dan op de wachtlijst zou staan, maar ze hebben mn mail nog niet beantwoord....

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 17:30

pol013 schreef:
Ontzettend zuur voor diegene die er niet op staan. Ik hoop dat vele nog geplaats kunnen worden. Wat een domper als je dacht er bij te zitten.

Maar wel even: Ik ga er van uit dat de dames van het secretariaat hun uiterste best doen. Voor zover ik weet is het voor hen ook het eerste jaar. Dames: Succes

Dank je wel!

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 18:19

Lielle schreef:
wel erg jammer dat er dit jaar helemaal geen deelnemers- en wachtlijst is geplaatst, dan was het iig niet zo'n onaangename verrassing geweest.

Christel, maar het maakt toch niet uit of je met coupon of formulier inschrijft? Dat staat IMO los van de betaling.

Het klopt dat dit los staat van de betaling, maar wij hebben dit icm met het inschrijfformulier ingevoerd. Vorig jaar was het nog plaatsing op volgorde van ontvangst van coupon (na inschrijving), nu op volgorde van ontvangst van betaling (na inschrijving).

Voor de anderen: nee niet iedere vereniging vraagt betaling vooraf. Wij hebben dit wel besloten en ingevoerd vanaf dit jaar. Wat ook op het vraagprogramma vermeld stond.

Het klopt dat dit jaar een nieuw secretariaat is, met tevens nieuwe inschrijfmethode en alles digitaal. Het zal voor meerdere secretariaten al wennen zijn, en voor ons nog extra. Neemt niet weg, dat we alles zo goed mogelijk proberen te doen. Als er iets niet klopt stuur een mail, dan zullen we dit bekijken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:26

Ik weet toevallig ook dat iemand zich (te vroeg) had opgegeven voor het L paarden (debuut), niet heeft kunnen trainen en zich om wilde laten zetten naar de B en dat gewoon voor elkaar heeft gekregen na een boze mail. Vind ik ook niet helemaal eerlijk.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:50

Oei Sim.................. dat is geen leuke inderdaad >;) .

carrotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:57

Vandaag te voet het parcour eens gaan verkennen. Wauw petje af voor de ruiters.
Het is een heel mooi parcour . Knap dat jullie de durf hebben om deze prachtige sport te beoefenen.
Maar wees voorzichtig he.

Pitt25

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 19:09

Hoe lang loop je ongeveer over het B parcours?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 19:17

venga schreef:
:( Toch nog maar een keer gemaild naar de organisatie, want hier ben ik het niet mee eens.

En ik ook nie :( |(

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 19:36

Pitt25 schreef:
Hoe lang loop je ongeveer over het B parcours?

Afhankelijk of je iedere hindernis ook wilt zien met een combinatie..
Maar in een uur ben je wel rond hoor!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 19:44

Dankjewel Lielle! Ik ga er vanuit dat het bij ons gewoon opgelost wordt. 1 januari om 8 over middernacht ingeschreven en 2 januari betaald, dan zou je niet op de wachtlijst moeten komen lijkt me. Het secretariaat heeft ook al aangegeven de betaling over het hoofd te hebben gezien.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:19

Ik ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden dan Sussie, want heel zwart/wit gezien zou iemand die dan nu op de startlijst staat moeten wijken voor jouw vader. Niet rot bedoeld hoor! Helemaal niet, maar dat vraag ik me dan gewoon af. Lijkt me ook dat het secretariaat niet kan wachten tot er misschien iemand af zegt en dat jouw vader dan op de startlijst geplaatst wordt.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:20

CarpeDiem schreef:
venga schreef:

En ik ook nie :( |(
Ik ben het er ook niet mee eens als jullie er niet bij zijn ;(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:22

Christel, ik ben ervan overtuigd dat jullie je uiterste best doen. En met alle wijzigingen zal het ook niet meevallen, dat kan ik me levendig voorstellen. Het is jammer dat er her en der wat misgaat, daar zit niemand (ook jullie niet) op te wachten. Maar gevallen als wat Sim noemt, en ik heb nog zoiets gezien, vind ik dan minder leuk eigenlijk.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:25

_Sim_ schreef:
Ik ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden dan Sussie, want heel zwart/wit gezien zou iemand die dan nu op de startlijst staat moeten wijken voor jouw vader. Niet rot bedoeld hoor! Helemaal niet, maar dat vraag ik me dan gewoon af. Lijkt me ook dat het secretariaat niet kan wachten tot er misschien iemand af zegt en dat jouw vader dan op de startlijst geplaatst wordt.

het secretariaat gaf aan dat hij er vrijdag in ieder geval op zal staan als de definitieve lijst geplaatst wordt. Ik denk dus dat ze wel wachten op een afmelding.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:32

Lielle, leuk dat je trouwens Ukkie gewoon kunt starten! Toch nog ergens kunnen trainen?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:34

Ik zie trouwens dat ik een mail heb van het secretariaat: pa is nummer 181 geworden. Dus hij kan starten! :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:36

Nee, dus ik denk ook dat ik niet start. Leuk dat je zo meeleeft.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:51

die mensen zullen vast hun best doen, maar daar koop ik weinig voor, ik sta 13de op de wachtlijst mailen ze doodleuk terug, dus ik kan die cross volgens mij wel op mijn buik schrijven!

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:01

Echt erg voor de mensen die er zo op gerekend hadden! Stom dat er geen lijsten zijn geweest waarop je kon zien wat de stand van zaken was. Nu verheug je jezelf erop en train je er naar toe. Grote domper als je dan niet mee blijkt te kunnen doen. Meer duidelijkheid vanuit de organisatie zou voor iedereen een stuk duidelijk zijn en zou het secretariaat nu een hoop werk en boze mails besparen. Misschien een tip voor de toekomst / andere wedstrijden.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 08:44

Ik leef echt mee met alle ruiters/amazones die niet mee kunnen doen :(:)

Blijkt nog maar weer eens hoe belangrijk het is, in deze tijd van inschrijven voor een cross, dat een online lijst van binnengekregen inschrijvingen en wachtlijst absoluut noodzakelijk is!!
En dat zeker in dit digitale tijdperk!!

Laten we hopen dat dit een leermoment is niet alleen voor deze vereniging maar ook voor alle komende wedstrijd-verenigingen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 10:55

Heb er zin in! Vanmiddag lopen ben benieuwd