[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 02:09

veel plezier morgen en hoop dat je paard niets heeft :n

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 02:59

Zo weer thuis. Was super gezellig. Op na zaterdag voor volgende party. (club 40 jaar dus feesie)

Bijlezen doe ik wel ergens in de middag ben .niet helemaal helder.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 03:37

Avond!

Even kort verslag van mijn cc, had 184 (!!!!!!!!!!!!!!!!) en 196 punten. Nou nou, zo slecht was het nou ook weer niet! Had in de eerste proef ook een 0 voor een wissel die ik niet getoond zou hebben, maar die ik wel (keurig!) gesprongen heb alleen 1 galopsprong te vroeg. Nogal flauw. Maar goed, onder aan het protocol stond wel: 'Goed paard, moet meer bevestigd raken in de proeven. Veel succes'. En dat klopt ook, het was natuurlijkn ook wel de 1e keer in 3 maanden dat we op pad waren.

Jer was héél braaf en ik heb best lekker gereden. Dus op de frustratie van de punten voor de 1e proef na, ben ik tevreden. Over 2 weken weer!

Daarna nog even op verjaardag geweest en vriendje opgepikt en nu lekker op tuk en morgen een luie dag!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 03:41

Meneer Bonhof = dus niet lief!

(was niet de enige met zulke punten, da's dan weer de pleister op de wonde)

Truste!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 07:17

jammer Noor, volgende keer beter :(:) :)
Joki kun je geen wedstrijd uitzoeken waarbij het 2e parcours wel voor punten is? Hier in debuurt wordt bijna geen progressief meer gereden, allen nog spelletjes voor de punten. Wel vaak is het 2e parcours een 2-fasenparcours, dus iets anders dan klassiek, ook leuk, en wel voor punten. En als Ferrose altijd moeite heeft met het 1e parcours, dan zou ik kiezen voor 1x BB en 1x B. Hoe dan ook, heel veel succes!!
Ai Henny, hoop ook dat het niets is. :(:) Zo jammer dat die beestjes niet even kunnen zeggen wat hun dwars zit, dat zou het zo veel makkelijker maken....

Zo dag 2 kan beginnen. Iedereen slaapt nog, dus lekker even op de laptop, de krant van gisteren nog even lezen, cryptootje maken, de wasmachine en de droger hebben een slinger gehad en krijgen er zo nog een, en dan heb ik een lekkere start gemaakt voor de rest weer wakker wordt.

Succes allemaal vandaag!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 07:31

Goeiemorgen!

Mendy: Fijn dat het zo gezellig was :D
Texelse: Succes met dag 2 :) Je bent de dag in ieder geval al lekker begonnen!
Noor: Wat vervelend van je eerste proef/punten. Ook wel heel flauw om daar dan zo'n cijfer voor te geven..

Ik ga eens bammies smeren!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 08:10

Lees vanavond weer even bij.
Nu de deur uit, naar utrecht. Moet werken op de kattenshow, tot vanavond en fijne dag allemaal!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 09:41

Texelse wat ben je weer vroeg zeg.
Noor jammer van de punten, maar wel fijn dat jer braaf was.
Freggle gaat naar kattenshow. Werkse.

Pff hondjes aan het blaffen, willen vast eten. Waarom denken hun er niet aan dat ik iets langer wil slapen.
Dus er maar uit. Gaan we zo maar beginnen met hardlopen en paardjes doen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:03

Noor jammer van je punten.

Texelse hier in de buurt is er bijna geen 2x B en daarbij start ik ook nog BB in overleg met de jury. Tweede B-parcours had het secretariaat niet aangevraagd en daarom niet voor punten. Maar dit is thuis voor mij dus dan ben ik er toch al en kan ze rustig op stal staan dus daarom doe ik het voor deze keer gewoon als extra oefening. Maar ergens anders had ik het niet gedaan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:16

Jammer Noor!! Over 2 weken knallen! :)
Succes Joki vandaag op springcc, hopelijk haal je je wp'je.
Succes Vief! Lekker weer na een goed jaar op cc.

Ga zo even aan de studie en dan hardlopen. Daarna lekker het bos in, nu kan het nog straks met die bevroren grond kan je ook niet meer dan stappen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:35

Ik heb al gesprongen met beide paarden. Maatje nog wat zoekend en hetje sprong super alleen maakte ik zelf een fout.

Joki succes zo!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:44

Goeiemoggel

@ Texelse veel plezier vandaag!
@ Mendy leuk feestje gehad dus, en ja die hondjes snappen niet dat baasje langer wil slapen. Gelukkig zijn die van mij net zo lui als ik dus die zijn rustig tot ik beneden kom :D
@ Laura jij hebt ook vroeg gereden dan! Lekker!
@ Henny ik hoop voor je dat het mee valt!

Ik wacht op de danerolle croissantjes en daarna ga ik een lekkere buitenrit met Zeusieweus maken. Daarna naar de verjaardag van Geert zn oma en ik hoop vanavond te MAC-cen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:53

Wat jammer van je punten Noor.
Wat een schrik Henny!
Texelse, jij was laat en vroeg! Knap hoor dat je na zo'n lange dag en laat naar bed toch weer om 6 uur paraat bent!
Succes Joki. Vandaag gaat het je gewoon lukken. Niet nadenken maar rijden. :D
Lekker croissantjes Marijke!
Later Sannnn!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:55

Morning!

Texelse, heb jij geslapen vanacht?! Had om 1 uur nog een fb-bericht van je volgens mij.....
Mendy, ook korte nacht dus :D

CC-gangers veel succes en MM veel plezier buiten, het is schitterend weer.
Ik ga vandaag een flink stuk (7 km) hardlopen en vanmiddag even bij muti langs als ze weer thuis is.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 11:57

Vakantie van Margreet is echt voorbijgevlogen volgens mij.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:02

Nou,dat denk ik ook. Volgens mij was het echt 100% genieten!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:05

_Noor schreef:
Meneer Bonhof = dus niet lief!

(was niet de enige met zulke punten, da's dan weer de pleister op de wonde)

:D , komt helemaal goed met jullie als je er weer meer in zit.

Lau @ jij gaat ook weer goed op weg zo te horen met springen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:21

Ik ben weer soort of in het land der levenden :O Men, wat heb ik mij beroerd gevoeld.....
Noor, Gewoon lekker vaker op wedstrijd gaan en dan hebben jullie voor je het weet de punten voor het ZZL... Alle oefeningen zitten er op, heb ik zelf gezien :D Wat had je voor je appuyementen?
Vief, Ben benieuwd naar het echte filmpje, want zo lijkt Wol net een pony! Ik ga er dus verder niets van zeggen ;)
Eef wil aan de flexchair voor haar houding!
Lielle haar f.c. sessies zitten al vol....
Mel heeft gisteren gesprongen (waar?) en moet vandaag werken op een beurs :(:)
Lau heeft nu al gesprongen en maakte zelf een foutje! Kun je de rest van de dag uitbrakken ;)
Sannn had volgens mij een stoute What in Lunteren...
Mendy werd wakker gemaakt door haar honden!
Marijke, Gefeliciteerd met Geert! Mac, daar zou ik nu een moord voor doen ^)
Verder lees ik dat Giga twee dagen niet rijden heeft voor cc... Ik heb mijn paard nog nooit twee dagen niet rijden gegeven, alleen als hij kreupel is. Eerste paard kreeg net als Capri nooit een dag vrij. Tweede paard wel eens een dagje, en de dag voor cc ging ik meestal een buitenritje maken!

Pff, Mijn hoofd explodeert zo wat -O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:25

Had even gemist dat je ziek bent/was Mootje. Weet wel dat je je springles had afgezegd.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de achterliggende gedachte is om je paard een dag (of 2) voor concours vrij te geven. Is dat een bewuste keuze? Zelf doe ik licht werk (buitenritje of longe).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:36

Bianca: nou we missen echt heel veel ritme. Maar hetje maakte mij wel echt blij die was gewoon super. Volgende week weer M. Als het niet te koud is tenminste. M'n moeder gaat dan in staking en met -13 blijf ik zelf ook liever thuis. ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:44

Jaa, hoorde net ook -13. :oo Hoop dat toch echt niet. Vond deze winter wel prima.
Heb je al Z dressuur gestart Bianca?
Beterschap Mootje. :(:)
What heeft meestal 2 dagen in de week nu vrij. Maar dat is vooral omdat ik het niet red met stage en omdat het in de winter vroeg donker is en wij geen licht hebben.

Ben nu VKB operatie aan het bekijken, ga waarschijnlijk binnenkort keer naar het ziekenhuis om het in het echt te bekijken. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:50

-13 :brr: Als het maar droog is :D
Sim, Ziek zijn is een groot woord (voor mij dan). Sommige mensen zijn al ziek als ze verkouden zijn :+ Ik heb wel 'gewoon' Nick, mijn huis en boodschappen gedaan, maar het ging niet van harte!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:57

itsme, altijd leuk die feestjes :j
maar bijlezen als je niet helder bent zal geen succes zijn :P

noor, balen van je punten :(:) Wel een beetje flauw van de jury, maarja ze zullen wel niet allemaal even sportief zijn zo af en toe, ze hoeven het natuurlijk ook niet cadeau te geven, maar om dat zo te doen is beetje apart.

Texelse, jij hebt er al een halve dag opzitten, ik kom mijn bed een keer uit :+
veel plezier en succes vandaag

mootje, hopelijk ben je nu weer wat beter :(:)

Ik geef mijn paardjes een dag van te voren of vrij, of ik geef ze lichte beweging.
Eerste wedstrijd met Dakar moet nog komen maar met Bonny (B-pony) keek ik er nooit heel erg naar, maar meestal zei mijn moeder wel dat ik of moest laten staan of een buitenritje etc. Dakar heeft meestal 3 dagen in de week vrij.
Omdat hij zo jong is en erg werkwillig is, wil niet teveel van hem vragen omdat hij al zoveel van zichzelf geeft. Maak ook lekkere buitenritjes wat hij heerlijk vind. En van de week even over de dijk, uitgestrekte draf zit er wel in, nou nog in de dressuurproeven volgende week.

Mijn wedstrijd is hier 4km verderop, kan gelukkig binnen losrijden maar dan rijd je wel met 3/4 anderen in 20/40. Moet opzich te doen zijn als mensen niet denken dat zij de geweldige zijn., gelukkig zit ik in het eerste groepje, dan heb ik geen last van een groep die voor mij heeft gereden.

Pff, wil dat het zaterdag is, ben benieuwd hoe het zal gaan :o

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 13:33

Beterschap Mootje!!!

Noor, Ik dacht, goh das toch niet zo slecht??? Maar je rijdt natuurlijk Z..... Volgende keer beter!

Mooi filmpje Vief, Woll ziet er daar al echt goed uit! Succes met je wedstrijd.

Ik ben net wakker :+ Gisteren naar een feestje in Utrecht geweest, ben daarna naar huis gereden, dus nu helemaal fris en fruitig :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:04

@ Noor jammer van je punten.

Ik rij zelden de dag voor de wedstrijd en dat is meestal omdat ik dan veels te fanatiek wordt en dan meestal discussie krijg. Longeer dan wel even of ga het bos in. Paard staat de hele dag in de wei dus die beweegd niet. Heb net op de schimmel gereden. Beetje gestapt en gedraafd voor zover dat kon op de bodem. Mijn oude merrie zit gruwelijk in de rui.