Al waren die foto's dan vast ook geniaal geweest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al waren die foto's dan vast ook geniaal geweest
Maar ik heb er dan ook weer vreselijk veel zin in
gw00n_ver00n schreef:Training was weer SUPER!
Ik heb wel MEGA spierpijn haha, maar het ging supergoed!
Ook ik heb nog wat foto's van de personen uit de eerste groep van 9 tot 10..
Dus als jullie ze willen hebben moet je het me even laten weten dan kan ik ze mailen!
Ik ga me snel weer opgeven voor een volgende les, ik heb de smaak te pakken!
jesslam schreef:Zijn de tijden voor zondag 1 april al bekend? Vorige keren had ik ze de zondag ervoor in mijn email en nu heb ik nog niks mogen ontvangen.Of ben ik weer eens te ongeduldigMaar ik heb er dan ook weer vreselijk veel zin in
GAM schreef:jesslam schreef:Zijn de tijden voor zondag 1 april al bekend? Vorige keren had ik ze de zondag ervoor in mijn email en nu heb ik nog niks mogen ontvangen.Of ben ik weer eens te ongeduldigMaar ik heb er dan ook weer vreselijk veel zin in
Ik denk dat Donna nog aan het bijkomen is van de Endurance wedstrijd van gisteren.
Donna kennende zal ze deze zeer snel op sturen.
Ik heb ook onwijs zin in zondag!!
jesslam schreef:Dank je Donna. Ik heb je vetgate met Sera? gevolgd vanaf het teras boven. Interressant om te zien. En wat een super resultaten hebben jullie neergezet.
Tot zondag.
Karrimh schreef:jesslam schreef:Dank je Donna. Ik heb je vetgate met Sera? gevolgd vanaf het teras boven. Interressant om te zien. En wat een super resultaten hebben jullie neergezet.
Tot zondag.
tanx, ze doet het ook echt super en wordt pas 6 mei 7 jaar![]()
jij had het ook goed gedaan zag ik op de uitslagenlijst, van harte!
tot zondag
. Was de eerste keer voor het echie.