Er komt nog een plaatsje vrij aankomende donderdag, helaas kan ik dan niet meedoen, aangezien ik geen zadel heb... De week erop hoop ik toch weer mee te doen!
Ik hoop ook dat het weer mee zit! Gisteren hoorde ik op het nieuws dat ze donderdag avonds veel regen en soms ook hagelbuien verwachten. Hopelijk niet boven Breda!
wij zijn er ook niet blij mee, maar we kunnen beter op tijd iets anders regelen dat op het laatste moment, en voorspellingen zijn beroerd. Dus allemaal duimen!
Anoniem
Geplaatst: 20-06-12 11:20
Lielle schreef:
wij zijn er ook niet blij mee, maar we kunnen beter op tijd iets anders regelen dat op het laatste moment, en voorspellingen zijn beroerd. Dus allemaal duimen!
Dat begrijp ik!
Dan ga ik inschrijven voor een andere datum. Maar we gaan nog even hopen op goed weer
Ik ben benieuwd. Hele logische beslissing, voor zaterdag zou ik ook af moeten melden maargoed dat is niet anders dan.
MarChak
Geplaatst: 20-06-12 11:47
Weeronline ziet geen wolkje aan de lucht, Buienradar echter voorspelt ernstig onweer vanaf ca.20.30 uur, dat zou betekenen dat we dan net klaar zijn en met trailer door de onvermijdelijke rukwinden zouden moeten rijden - liever niet...