Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat het de laatste was. Sannnn schreef:Weet je wat nog meer in de oefencross zit?
NoaChanel schreef:Sannnn schreef:Weet je wat nog meer in de oefencross zit?
Euhm nee eigenlijk weet ik verder niet... Ja de waterbak uiteraard en dat hoefijzer. Helaas niet kunnen oefenen omdat er nog geen bezems inzaten maandag dus die doen we op hoop van zegen. Oh ja en de spong onder het dakje door ( staat ook een foto van in dit topic) zit er ook in. Zit een alternatief op, op de Skyjump ook trouwens. Doe koeiengastank zal er ook wel inzitten, de halve trekkerbanden ook wel denk ik... Doe je ook mee Sannn??
Wat ik heb begrepen is de opzet hetzelfde als vorig jaar, dus je kan kiezen wat je springt een lage of een hoge hindernis (en bij sommige zelfs 3 keuzes) en vorig jaar stonden er ook wat leuke lijnen voor de (ver)gevorderde combinaties in (3 sprong van schuine dikke bomen, greppel met smalletje daarna, de brug) Oftewel keuzes en 'alternatieven' zat
Ik heb er zin in iig!

Yesorno schreef:Jaa crossen ging zoiezo heel goed gisteravond! Echt gaaf
Komen er nog fotograven zaterdag eigenlijk?

) 
?
Dus ik wacht nog even af en anders ga ik van de voorgaande tijden uit. hetismij schreef:Oo dat zou echt heeeel erg leuk zijn! Ik heb de foto's op je site bekeken CindyUniek, maar die zijn echt supermooi! Ik ben iig startnr 9 en startnr 54 (als de lijst niet teveel veranderd is)