[SGW] Verslagen SGW Barchem 28/29/30 Oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Quinn

Re: Verslagen SGW Barchem 28/29/30 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:05

@ Rowo met lopen vond ik de afsprong nog meevallen maar toen ik er afging met paard dacht ik echt: tsss was best hoog hahaha

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:38

bianca1980 schreef:
Denk dat Arie bij mij nog iets te druk was met Annemiek.... :D :D want ik kwam na haar.....

ja klopt want toen was ik er ook net en toen annemiek voorbij was, liep hij snel verder. ik kwam toen net bij de shetjes vandaan waar hij eerst ook stond, hij zal wel gedacht hebben; wat is dat toch voor vervelend klein meisje }> :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:00

Hahaha Annemiek gaat voor he bij Arie :P Ook mooi allemaal springfoto's van Miek tussendoor genomen.

evenem_foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:25

Jullie snappen het, waarom ik er een paar gemist hebben. Tuurlijk gaat mijn nicht voor. Maar degene die ik gemist heb en aankomend ook nog rijden in Bathmen, mogen zich melden, dan probeer ik het goed te maken :D. Ik had liever iedereen bij de puntjes op de foto gezet, maar vanwege de verschillende manieren waarop deze genomen konden worden, werkte dat niet goed, want iedereen nam telkens weer andere route. Daarom ben ik verplaatst naar de combinatie voor het water.

Gelijk dan maar even mijn verslag van het weekend. Dit was de laatste officiële SGW voor ons paard. Dressuur ging erg goed, maar daar heeft doorgaans niet zoveel moeite mee. De uitdaging zit zeker nog in het springen en crossen. In het springparcours hadden ze één balk en in de cross uiteindelijk 3 stops. Positief is zeker dat ze de cross wel hebben uitgereden. Ilonka voelt iedere keer weer verbetering en dit jaar was echt een leerjaar voor hem. Komende winter zal ze hem vooral zoveel mogelijk trainen met het springen en dan zien we volgend seizoen (is al over vier maanden) wel waar hij staat.

Wat wel wat minder was, is dat hij waarschijnlijk onderweg wat heeft geraakt en de volgende dag met een dikke kogel stond en kreupel was. Gelukkig gaat het nu weer beter. Kogel is nog wel wat dik, maar kreupel is hij niet meer. Nu het seizoen er op zit krijgt hij nu even een rust periode en daarna gaat Ilonka de training weer oppakken.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:41

Is echt een knap paard Arie! Komt vast goed volgend jaar! Je weet hoe lang het bij Koek geduurd heeft :P

evenem_foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:56

Je bent aankomend weekend ook weer in Bathmen Marieke? Dan neem ik gelijk je foto's mee. Ik zal ze toch niet 2 keer vergeten...LOL

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:59

Ja ik ben er! Zie ik je dan!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:39

evenem_foto schreef:
Jullie snappen het, waarom ik er een paar gemist hebben. Tuurlijk gaat mijn nicht voor. Maar degene die ik gemist heb en aankomend ook nog rijden in Bathmen, mogen zich melden, dan probeer ik het goed te maken :D. Ik had liever iedereen bij de puntjes op de foto gezet, maar vanwege de verschillende manieren waarop deze genomen konden worden, werkte dat niet goed, want iedereen nam telkens weer andere route. Daarom ben ik verplaatst naar de combinatie voor het water.

haha was jij niet zo snel dan :P Ik heb helaas geen cross meer, maar wie weet volgend jaar. ;) ga me binnenkort eens buigen over de foto's die ik van dit jaar wel zou willen hebben.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 12:57

rowo schreef:
Die afsprong van de waterbak lijkt zo wel HUGE zeg!

Wat een stoere foto Sann! Jammer van die mensen op de achtergrond zeg!

@ Annemieke: wat een stoer paard heb jij zeg! :oo Die foto op de punt is echt het uitvergroten waard!

Dankjewel Mandy! Ik ben ook heeel blij met mijn crossmonser.
Ze springt vaak wel ruig :-)

Insprong viel gelukkig wel mee, was er ook wat zenuwachtig voor. Maar het is wel heel fijn dat hij zo breed is.

_lautje_ schreef:
Hahaha Annemiek gaat voor he bij Arie :P Ook mooi allemaal springfoto's van Miek tussendoor genomen.

Haha, yes!! Voordeel :D

evenem_foto schreef:
Nu het seizoen er op zit krijgt hij nu even een rust periode en daarna gaat Ilonka de training weer oppakken.

Die rust zal wel niet zo heel lang duren. We zitten al weer voor met goede plannen allebei haha.
Altijd afkicken na zo'n seizoen!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:33

foto's L open staan online van eventingfoto :D

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 12:12

kollee3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 12:22

Waarom opent die link niet? :o Heb die zondag ook gereden :D

Sorry even geen tijd gehad om de reactie's te lezen van mn verslagje, iedereen bedankt ben er ook super tevreden mee en enorm trots op mn pony. En wat kom ik steeds weer prachtfoto's tegen zeg, Wauw! <3

Op naar volgendjaar maar weer!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:45

jessetjuhhh schreef:
http://www.ldg-fotografie.nl/
Evenementen SGW barchem en dan zie je de foto´s van zondag door Linda de Greef en Jesse Drent!

Echt weer ontzettend mooie foto's zitten er tussen! :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:46

sanurie schreef:
jessetjuhhh schreef:
http://www.ldg-fotografie.nl/
Evenementen SGW barchem en dan zie je de foto´s van zondag door Linda de Greef en Jesse Drent!

Echt weer ontzettend mooie foto's zitten er tussen! :D

ik kan ze niet zien? Als ik op evenementen klik krijg ik een geheel zwarte pagina. Alleen de begin pagina wil hij laden bij mij.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:55

Balen dat die bij sommige niet doet!