Ik heb even overlegd met mijn tante (omdat die de 7e jarig is) maar die vond het geen probleem als ik er niet bij was, mocht daar ook nog wel in de ochtend komen.
Wat onhandig trouwens, indoor Veendam en Drachten meteen achter elkaar aan/overlappend
De zaak zit idd in Nijmegen en ik was woonachtig in Nijmegen. We zitten nu alweer een jaartje in Elst. Scheelt overigens maar 10 km
Ah, op die fiets! Dan had Mo het toch goed. Is Nijmegen maar 10 km verder? Dan kan ik ook best wel eens vaker die kant op. Was maar 40 minuutjes rijden met de vrachtwagen.
Ja, ik zit zowel in Elst aan de zijkant, als met de zaak in Nijmegen aan de zijkant. Zit dus echt maar 10 km tussen voor mij
Sannnn
Geplaatst: 28-11-11 20:10
Putten, weet niet of je dat kent? Ga niet zo vaak die kant op. Enkel Ede jaarlijks, het heideconcours en Rhenen vaak met koninginnedag. Maar verder niet echt. Misschien maar eens kijken wat fijn is daar verder. Voor mijn gevoel was Nijmegen nog heel stukkie verder. Maar ik kijk dan vanaf Rob en die zit dan weer aan de andere kant zeker.
Shame on you Mo. Sannn, ik was twee weken geleden nog in Putten Rob zit idd net weer aan de andere kant tegen Nijmegen aan. Ede is toch nog wel een stukje rijden vanuit hier hoor! Stoer als je de 4-daagse gaat lopen. dan is Nijmegen echt een wereldstad hoor. Heerlijke week is dat!
Ahh, dan weet je idd wel waar het ligt! Nijmegen is echt gezellige stad, vond het afgelopen jaar met de vierdaagse zo leuk. Zei toen dat ik hem volgend jaar wel wou lopen, dus dan moet ik me er ook aan houden. Lijkt mij wel super leuk, de sfeer alleen al!
Jaa, heb het al gehoord! Ook met loten nog een probleem, nou ja. We zullen wel zien! Ben nog niet begonnen met trainen, moet ik eigenlijk wel gaan doen. Mijn motto was om eerst te kijken of ik ingeloot was en dan pas te gaan trainen, maar ben eigenlijk al te laat dan.