Ik vind queen wel wat, en dan niet de standaard nummers!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Noor, Een beetje opzwepende muziek. RS vind ik zo monotoom... Maar ik ben dan ook 'opgegroeid' met de beatles
Ik vind queen wel wat, en dan niet de standaard nummers!
Die beatles-kur is leuk maar echt een meisjeskur hoor

Citaat:- Wat is het meest waardevolle wat je hebt meegemaakt binnen het topic?
We vormen een echte en hechte gemeenschap en we kunnen op elkaar rekenen als het nodig is. Zoals een van onze leden het pas al zei: "Je mag hier alle blije nieuws vertellen maar ook alle slechte nieuws en altijd is daar de steun, in welke vorm dan ook."
- Wat is de reden dat je meepost in dit topic?
Naast het meeleven met elkaar’s lief en leed en onze gedeelde passie is het ook heel afwisselend. We zijn erg goed in flauwe vrijdagmiddagpraat en oneliners, maar ook serieuze discussies komen langs.
- Waarom worden er meetings georganiseerd?
Natuurlijk staan heel veel meetings in het teken van de sgw. We trainen regelmatig samen, komen elkaar tegen op de wedstrijden en gaan ook bij de grote evenementen zoals Boekelo kijken.
Daarnaast spreken we een paar keer per jaar zonder paard af om te genieten van culinaire uitspattingen. Afgelopen december raakten we ingesneeuwd, de keer erna zaten we tot diep in de nacht te barbecuen.

Maar goed, de 4 wp'en voor Barchem zijn toch wel binnen. Maar interessanter is dat ze me als persoonlijke hoogste stand op M+2 hebben staan, zelfs in het overzicht van Raimaer waar we als hoogste (en actuele) combinatiestand M+8 hebben
Morgen maar eens bellen, lijkt een foutje in de software. Althans, dat hoop ik voor hen, anders zitten ze dit soort dingen dus handmatig bij te houden
. Gister weer eens met Madelene mee naar Ysselsteyn en het was weer gezellig om heel wat mensen te zien. Gezien het schema was het vaak niet meer dan een hoi en doei.. Mijn excuses daarvoor maar het had dus een reden
. Ook nog heel wat mensen langs zien komen. Sann: ik heb je springparcours gezien en dat vond ik netjes en beheerst uitzien!
! 
.
). Ook maar eens even kijken voor wat springwedstrijden vanaf november, heb ik iets om naar toe te werken/trainen.