Haha nou het zou leuk zijn, vraag mijn groom sowieso of ze wil filmen. Kans van slagen is daarop stuk groter dan fotos. Maar kan me voorstellen dat het erg koud kan zijn, lange tijd daar rondlopen
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-11 15:58
hopelijk hebben we net zo'n lekker zonnetje als vandaag tijdens de training
Vienna2007
Geplaatst: 02-12-11 15:59
Ik ben benieuwd hoor. Ik kom met een paard waar ik echt NOOIT op rijd.. Kan geweldig goed springen, maar eigenaresse durft niet de eerste keer... kijken hoe de merrie het er vanaf brengt (en ik op de merrie!).
gaat vast goedkomen. ik mocht de vorige keer een arabje van ruim 1.60, van een vriendin rijden. 2 jaar geleden had ik haar 1x gezien en kende het hele dier niet en dan gelijk crossen. MAAR wat deed ze het super, heerlijk gereden en mocht haar 2x rijden. de 2e ging (1 week later dus) ging echt al veel beter dan de 1e keer
enige wat even minder is, is dat ik van de week weer even met bp moet gaan rijden...dat ding zit echt niet lekker, dus ooit moet er weer een nieuwe komen.
Ik ben benieuwd hoe mijn jonkie het gaat doen! (Nouja, jonkie, 4.5 jaar), maar die is nog niet volledig ingereden, dus dat duurt nog even... maar die trek heel erg naar de sprong, dus dat zit wel snor denk ik
Met de merrie 10 December! En mijn jonkie nog even niet ha ha... Verder heb ik me met het vosje nog niet ingeschreven.. Word trouwens ook mijn eerste les bij Richard.
hihi en jij zit nog wel dichtbij, dan is 11 uur bijna uitslapen! Wel jammer, heb van stalgenootje nog steeds niet gehoord of een collega haar dienst wilde overnemen...