Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Noor schreef:Stoer Heleen dat je de rioolbuis hebt gesprongen!! Wauw! Reed je bij Rom?
Ik wil hem ook graag eens springen, maar dan liever onder begeleiding. Van welke kant heb je hem gesprongen?
Mijn rondje ging ook lekker, maar ook Jer was erg enthousiast. Bekend terrein hè
Beli schreef:Ik weet niet of ik je heb gezien. Reed jij met een heel heete hackny achtige pony die in passage t bos uitkwam?
Beli schreef:Ik had trouwens les van die dame die idd vrij vaak herhaald dat je je niet moet laten verrassen![]()
Ze gaf fijn les. We waren om half 11 al klaar. Lekker vlot. We hebben bij t water ook de op en afsprong gedaan.
Freggle_Edge schreef:Ik zat ook in groep 1.
The Edge begon met iedereen uitgebreid begroeten door vrolijk met zijn voorbenen in de lucht te zwaaien.![]()
Nadat hij daar mee klaar was en door het dat er ook flink gegaloppeerd mocht worden, viel het kwartje.
Hij stopte met stunten en staken en sprong vervolgens super.
Rondje alleen ging helemaal lekker, maar Edge is dan ook totaal geen plakker en houdt wel van snelheid maken, dus dat maakt zo een rondje alleen wel makkelijker.
Eén nadeel was dat hij bij dat ene greppeltje waar wat water in lag, telkens recht op de boom die erachter stond afsprong.
Ik kreeg hem gewoon niet naar het midden.
Best eng vanuit volle galop, ik stond in 1x stil.