[SGW] SGW Dijkgatbos 20-21 augustus 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ponyparadijs

Re: SGW Dijkgatbos 20-21 augustus 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:22

muggen? Dan moet er citronella mee?

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:24

Dat zou je kunnen proberen.
Ze waren erg bloeddorstig }:)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:25

Poeh dan moeten we ons maar goed voorbereiden!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 16:27

Veel muggen altijd in het Dijkgatbos :j .

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:28

Beli (ben je naam even kwijt :o), volgens mij heb ik jou nog zien rijden, en Heleen heb ik natuurlijk ook herkend :)) iemand mij nog herkend?

er waren ook veel van die groene beestjes.
Maar Elvis vind dat stilstaan en wachten de hele tijd gewoon niks, die moet echt de hele tijd bezig blijven

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:29

_Noor schreef:
Stoer Heleen dat je de rioolbuis hebt gesprongen!! Wauw! Reed je bij Rom?
Ik wil hem ook graag eens springen, maar dan liever onder begeleiding. Van welke kant heb je hem gesprongen?

Mijn rondje ging ook lekker, maar ook Jer was erg enthousiast. Bekend terrein hè ;)

Fijn dat jij ook lekker ging!
Ik heb hem van beide kanten gesprongen. Ging gemakkelijk. Lijkt wel of dat ding ieder jaar kleiner wordt :D
Ik had inderdaad van Rom les.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:33

Ik weet niet of ik je heb gezien. Reed jij met een heel heete hackny achtige pony die in passage t bos uitkwam?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 16:34

Dat vind ik nou ook. Voorheen was hij echt HUGE en nu denk ik steeds.. dit moet een makkie zijn :D
Binnenkort maar eens proberen dan :j

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:38

Ik had trouwens les van die dame die idd vrij vaak herhaald dat je je niet moet laten verrassen :D
Ze gaf fijn les. We waren om half 11 al klaar. Lekker vlot. We hebben bij t water ook de op en afsprong gedaan.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:40

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:43

Beli schreef:
Ik had trouwens les van die dame die idd vrij vaak herhaald dat je je niet moet laten verrassen :D
Ze gaf fijn les. We waren om half 11 al klaar. Lekker vlot. We hebben bij t water ook de op en afsprong gedaan.

Dan zat ik bij jou in de les :D
Luxortje ging na onze onderbreking van 2 jr niet crossen, helemaal top! Lekker enthousiast!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:45

Vandaag was dus een geslaagde oefencross dag!! Toppie hoor!

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 16:48

Wat een positieve verhalen, leuk om te lezen +:)+

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:25

Leuk dier damelza! Ik heb je niet herkend. :-(

Luuxje, jij was met paulien mee zeker? Braaf dier zag er relaxt uit!

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 17:30

Ja klopt!
Mn brave opa van 18 jr <3

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 19:57

Hehe we zitten ook! Ging echt superlekker vandaag, afegzien van het trailer laden en de steekbeesten. Tal gaf me op een gegeven moment zelfs een trap met dr achterbeen tegen mn voet zo fanatiek stond ze te meppen. Ben echt zo benieuwd hoe ze er morgen voorstaat. Heb de meeste sprongen 1x gedaan en geen lange lijnen, en ze was het niet altijd ermee eens dat ze het niet hoefde te doen, stuiter stuiter. Maar voor de rest hoefde ik niks te doen eigenlijk. De herintreedster deed het ook goed na 2-3 jaar <3

Opa stond tevreden op het gras te knabbelen hoor Lux

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:26

Ik zat ook in groep 1.
The Edge begon met iedereen uitgebreid begroeten door vrolijk met zijn voorbenen in de lucht te zwaaien. :+
Nadat hij daar mee klaar was en door het dat er ook flink gegaloppeerd mocht worden, viel het kwartje.
Hij stopte met stunten en staken en sprong vervolgens super.
Rondje alleen ging helemaal lekker, maar Edge is dan ook totaal geen plakker en houdt wel van snelheid maken, dus dat maakt zo een rondje alleen wel makkelijker.

Eén nadeel was dat hij bij dat ene greppeltje waar wat water in lag, telkens recht op de boom die erachter stond afsprong.
Ik kreeg hem gewoon niet naar het midden.
Best eng vanuit volle galop, ik stond in 1x stil. }:0

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:34

Ik ben nog steeds berucht om mn boombotsing daar kwam ik vandaag achter. Lijkt me idd niet prettig als hij dat steeds doet...

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:41

Leuke verhalen lees ik!!
Ik hoorde het idd van rom Heleen, hij moest ook weer erg lachen om je man ;)
Fijn dat iedereen lekker is gegaan.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:42

Ik ben ook weer thuis... lekker langzaam. Nu op de bank en voorlopig niet meer opstaan.

@Luuxje, volgende keer parkeer ik mijn trailer gewoon tussen die van jullie hoor :D Ik heb er weer een leuk adventure trail avontuur van gemaakt, behalve dat ik geen 4WD heb en dus compleet vast stond in de modder. Thanks to Talida voor het vasthouden van mijn paard... Modder zit bij de auto onder het dak :)

Paard deed het super, alle hindernissen simpel aanpakken en eigenlijk weinig getwijfeld. Het probleem van @The_Edge herken ik en tijdens het rondje alleen knalde ik er ook bijna vol op. Was sowieso een beetje kamikaze rondje, want eerst kon ik al niet de eerste hindernis vinden, daarna dus bijna vol op de boom en vervolgens nog bijna tig keer uit de bocht gevlogen.

Piano had ik even een twijfeltje maar een beetje been erbij resulteerde in een snoekduik :D Witte hekken idem, maar verder weinig twijfel gehad. Water reed ik zelf stom aan... keurig over de eerste boomstam, maar tweede sprongetje wou ik teveel controleren en rende hij dus langs het sprongetje, maar hij ging wel superbraaf naar het water en met een beetje been liep hij er zo in... Hij is niet echt heel dol op water, dus ik vond het zo prima en heb gewoon superfijn gereden :)

Ook een leuk groepje vond ik... paarden pakten allemaal super aan, dus weinig vertragingen :)

Uiteindelijk dus een topdag gehad... Was weer een leuk oefenrondje. Voor mij staat Texel BB als volgende in de agenda, dus ben heel benieuwd hoe hij daar aan gaat pakken :)

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:47

Oh, echt heel erg sorry! Wist niet dat het zo nat was daar en wij stonden wel erg makkelijk zo. Maar het was absoluut niet de bedoeling om er voor jou zo' n toestand van te maken!
Ik zag het gras op je dak zitten :=
Laatst bijgewerkt door Luuxje op 06-08-11 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:48

Freggle_Edge schreef:
Ik zat ook in groep 1.
The Edge begon met iedereen uitgebreid begroeten door vrolijk met zijn voorbenen in de lucht te zwaaien. :+
Nadat hij daar mee klaar was en door het dat er ook flink gegaloppeerd mocht worden, viel het kwartje.
Hij stopte met stunten en staken en sprong vervolgens super.
Rondje alleen ging helemaal lekker, maar Edge is dan ook totaal geen plakker en houdt wel van snelheid maken, dus dat maakt zo een rondje alleen wel makkelijker.

Eén nadeel was dat hij bij dat ene greppeltje waar wat water in lag, telkens recht op de boom die erachter stond afsprong.
Ik kreeg hem gewoon niet naar het midden.
Best eng vanuit volle galop, ik stond in 1x stil. }:0

oh ik weet welke je bedoelt, daar sprong die van mij ook steeds op af :)) omdat er rechts minder water lag dan links van het greppeltje

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:49

Ha je bent dus veilig thuis gekomen! Vond echt grappig dat ik alsnog toch bij jou in de groep zat, ook gezellig (net zoals het ongetwijfeld bij Luux of Heleen was geweest)

Jij thnx voor lijntje vasthouden :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:57

En Mila thanks voor het Zeppie vast houden... Die ligt nu ook uitgeput op de bank opgerold :D

Maak niet uit hoor Luux.. Ik had het ook niet in de gaten. Diegene die op het hoekje stond zei het nog, maar toen stond ik al op het gras en in zijn achteruit was ik er helemaal nooit uitgekomen. En ik ben er uiteindelijk uitgekomen met mijn Citroentje, maar het was echt net een rijstveldje zo... Heel cute ;)

Ennuh, auto was toch hard aan een was & zuig beurt toe ;)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 20:59

Hoe was het parkeren eigenlijk voor de groepen van 9 uur? Kon je gewoon op de parkeerplaats daar parkeren?
Ik lees modder!!! En vast zitten?! Dat kan niet hoor heb net een nieuwe auto ;)