[SGW] Wedstrijdkalender 2011 deel II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:58

hier gaat het paard naar Oenkerk en WW, maar met 2 verschillende amazones.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:40

sanurie schreef:
Bianca: waar komt de inschrijflijst van Ermelo te staan?? Op wedstrijdplatform of de site van de knhs zelf ??

Via kNHS site staat het vraagprogramma met adres waar je je coupon heen stuurt.

Betekenis van namen leuk !!! ;) Heb ook eens even gegoogled. Bull's Eyes: Bull's Eye kan verwijzen naar:

Bull's Eye : (postzegel) , een postzegel uitgegeven door Brazilië
Bull's Eye : (serieel) , een 1917 film seriële
Eieren in de mand of de bull's eye eieren, een ei gebakken in een gat van een sneetje brood
Bulls Eye: een zoete vergelijkbaar met een Humbug
Bullseye: `Bullseye` is een fictieve superschurk uit de strips van Marvel Comics, en een vaste vijand van Daredevil.

HAHAHA..... _/-\o_ dat gaat best nog veel kanten op dus...... :D :D

Scum

Re: Wedstrijdkalender 2011 deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:50

Ik dacht dat bulls eye betekende dat je in het midden van de roos gooide bij het darten :o

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:54

Scum schreef:
Ik dacht dat bulls eye betekende dat je in het midden van de roos gooide bij het darten :o

dat betekent het ook idd, "het midden van het bord"...of..."middelpunt dartsbord"

Ik moest altijd denken aan "stieren ogen"... :')

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:48

Mijn paard heeft diverse namen. Dat we haar kochten wisten ze haar naam niet. Dus onderweg naar huis hebben we haar Znoesje gedoopt. Omdat ze zo schattig en lief is (of was?) Vervolgens kan dat natuurlijk niet als wedstrijd naam dus werd het Zjie's the One Omdat ze voor ons die ene is! Maar op haar KWPN papier heet ze eigenlijk Zelda! Gelukkig heb ik haar over geschreven naar het NRPS waar ze nu ook als Zjie's the One te boek staat!

Wij hebben alles wat we willen rijden opgegeven.
Oudkarspel, Vlietlanden en Wieringerwerf. Dan is het wel weer mooi voor dit jaar!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:52

Wij hebben 3x een veulentje gefokt, en mochten dus 3 keer een naam uitkiezen.
Best lastig, want we wilden er toch een beetje een betekenis aan geven, of in ieder geval niet zomaar lukraak een naam kiezen.
De eerste heet HotSpot, want dat vonden wij een blikvanger, en dat bleek het ook wel te zijn, want ze schopte het tot veulenkampioen
De tweede Ithalo, vernoemd naar Italo uit Voetbalvrouwen. We willen graag dat het een dekhengst wordt, en de Italo uit Voetbalvrouwen deed aardig zijn best :D . Alleen heb ik per ongeluk een h toegevoegd, maar dat mag de pret niet drukken.
De derde heet MonaLisa. We wilden een naam ergens uit het "schilderen" omdat er hier een daar een klein wit vlekje zit. Bijv. onder haar buik, een smal streepje op haar voorbeen, en de kruin in haar bles is weer voskleur.
Maar ja, what's in a name???

Gaat trouwens wel lekker off topic hier... ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:53

Anthea ik start ook WW en oenkerk

Ik doen maar niet mee met de namen, wordt dan een enorm verhaal ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:06

Ik hoop dat ik nog bij Markelo kan. Sta daar op de wachtlijst. Voor de rest rij ik nog Oudkarspel en MB. Dan zit het er op. :\

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:16

bianca1980 schreef:
Goed nieuws voor diegene die willen starten in Ermelo: reactie van Gert, nadat ik gevraagd heb een deelnemerslijst te plaatsen zoals MB en WW.
"Aangezien we er twee dagen voor uittrekken met eventueel de zondag nog als derde dag kunnen we alle inschrijvers een startplaats garanderen. We hebben immers alleen B en L."

En dan nu de hamvraag: is er al een B-rubriek op vrijdag?????? hoop, hoop, hoop 8-)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 20:16

Margriet_ schreef:
Ik hoop dat ik nog bij Markelo kan. Sta daar op de wachtlijst. Voor de rest rij ik nog Oudkarspel en MB. Dan zit het er op. :\

Margriet, misschien vraag ik naar de bekende weg, maar waarom zit het er dan op?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:29

Kogel door de kerk dus Margriet? W te koop?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:25

Leliaardje schreef:
bianca1980 schreef:
Goed nieuws voor diegene die willen starten in Ermelo: reactie van Gert, nadat ik gevraagd heb een deelnemerslijst te plaatsen zoals MB en WW.
"Aangezien we er twee dagen voor uittrekken met eventueel de zondag nog als derde dag kunnen we alle inschrijvers een startplaats garanderen. We hebben immers alleen B en L."

En dan nu de hamvraag: is er al een B-rubriek op vrijdag?????? hoop, hoop, hoop 8-)

Als er dus zooooveeeeeel inschrijvingen zijn dat het nodig is om ook op vrijdag te starten wel dus.......als je uitgaat van castenray 100 B starts... :P dan denk ik dat er in Ermelo (omdat het midden NL is) wel meer inschrijvingen gaan worden. gert zei ook, ze hebben immers ALLEEN B en L !!!....

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 08:04

Ik wil ook graag naar ermelo, maar heb dan geen hulp... Zou dan L starten op vrijdag, maar dan moeten vriend en broertje werken & m'n ouders zijn nog op vakantie... balen! Iemand een groom te leen?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 09:58

Carmen85 schreef:
Ik wil ook graag naar ermelo, maar heb dan geen hulp... Zou dan L starten op vrijdag, maar dan moeten vriend en broertje werken & m'n ouders zijn nog op vakantie... balen! Iemand een groom te leen?

weet niet of mijn groom dan op zomervakantie of zo is of met mij mee gaat maar ik start ook, dus we kunnen altijd vragen in ieder geval in elkaars buurt met 1 combi ertussen te mogen starten, dat doe ik nu met iemand ook zo. Als zij wel mee is kan zij ons na elkaar voorlezen en kunnen we de cross lopen. Als zij er niet is kun jij mij lezen en ik jou, paard houd ik dan in de hand op de korte zijde of vraag aan iemand hem vast te houden. Daar doen mensen vaak minder moeilijk om dan voorlezen. En waarschijnlijk zijn er nog genoeg andere bokkers ook in de buurt.. ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 10:15

Ik ga dan waarschijnlijk wel kijken, vind ik altijd leuk. Dus ik kan ook best wel helpen als het moet!!

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:11

Goed idee bianca, dan zouden we elkaar sowieso kunnen helpen!
En Sanurie als jij er die dag bent is hulp uiteraard welkom!

Ik ga me gewoon opgeven en dan regelen we tegen die tijd wel hoe en wat :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:22

Of de proef uit je hoofd leren :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:25

Als ik alleen was, vestigde ik mijn hoop op de voorlezer van de combinatie voor mij :=

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:31

volgens mij is er altijd wel iemand te vinden die je kan voorlezen, dat is meestal niet het grootste probleem. Ik zou meer moeite hebben om mijn paard in mijn eentje te zadelen, die kan je namelijk op cc niet vastbinden

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:33

Blijft hij ook niet gewoon los staan, bianca?
Wel onhandig trouwens!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 11:34

Ik moet op dressuurwedstrijd altijd een voorlezer regelen en dat lukt altijd wel. Weet alleen niet hoe dat op een cross zit natuurlijk.
Misschien gaat het Carmen ook niet alleen om het voorlezen, maar ook om de verzorging eromheen? Ik zou dat ook moeilijk alleen kunnen vrees ik. Sowieso zou alleen laden al niet lukken.

yhultink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:36

Wie kan mij wat vertellen over de oefencross op 16 juli in Lunteren. Ik vond dit op een site.
Het lijkt me leuk om daar aan mee te doen, weet alleen niet waar ik mij moet opgeven en van wanneer dit kan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:49

Mootje schreef:
Blijft hij ook niet gewoon los staan, bianca?
Wel onhandig trouwens!

Nee wiso kan niet eens stilstaan, degene die haar vasthoudt is ook altijd heel gelukkig... :+

heb ook eens cc gehad waarbij ik nog op frits zat en wiso al gezadeld op mij stond te wachten omdat ze vlak na elkaar moesten. Wiso is drie keer al bokkend over het terrein heen gekomen met mijn moeder en vriend er achter aan rennend om haar weer te vangen. En ik zat heerlijk relaxt op frits ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:50

Na een paar keer stress om een voorlezer te vinden leer ik ze nu gewoon uit mn hoofd. Rijdt ook lekker vind ik. Maar ik heb inmiddels mn vriend ook aan het voorlezen :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:57

gelukkig gaat mijn moeder altijd mee om voor te lezen en mijn vriend gaat eigenlijk ook altijd mee maar voorlezen wordt denk ik niks!
TG volgens mij heeft mijn moeder jou ook nog eens voorgelezen