Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanurie schreef:Bianca: waar komt de inschrijflijst van Ermelo te staan?? Op wedstrijdplatform of de site van de knhs zelf ??
bianca1980 schreef:Goed nieuws voor diegene die willen starten in Ermelo: reactie van Gert, nadat ik gevraagd heb een deelnemerslijst te plaatsen zoals MB en WW.
"Aangezien we er twee dagen voor uittrekken met eventueel de zondag nog als derde dag kunnen we alle inschrijvers een startplaats garanderen. We hebben immers alleen B en L."
Leliaardje schreef:bianca1980 schreef:Goed nieuws voor diegene die willen starten in Ermelo: reactie van Gert, nadat ik gevraagd heb een deelnemerslijst te plaatsen zoals MB en WW.
"Aangezien we er twee dagen voor uittrekken met eventueel de zondag nog als derde dag kunnen we alle inschrijvers een startplaats garanderen. We hebben immers alleen B en L."
En dan nu de hamvraag: is er al een B-rubriek op vrijdag?????? hoop, hoop, hoop
Carmen85 schreef:Ik wil ook graag naar ermelo, maar heb dan geen hulp... Zou dan L starten op vrijdag, maar dan moeten vriend en broertje werken & m'n ouders zijn nog op vakantie... balen! Iemand een groom te leen?
Mootje schreef:Blijft hij ook niet gewoon los staan, bianca?
Wel onhandig trouwens!