Pffft. joh! Ik heb in al die lessen al slechtere gezien hoor, kop op! Viel hartstikke mee, je was toch op die kleinere pony? Met bruine laarzen aan geloof ik?
Ik vond het ook wel meevallen hoor Marloesjuh! Jammer dat je een paar keer een rotafstand kreeg, dat is niet fijn voor het vertrouwen. Maar later ging het weer wat beter toch?
Ja ik reed op de pony met de bruine laarzen ja. Later ging het wel weer beter ja gelukkig, vond de boomstam zo vlak voor het water erg cool. Volgende week gewoon weer het normale bitje in en dan gaan we gewoon weer met die banaan!
Ik ga over een uurtje naar huis, dan ga ik bezig met de foto's Ben nu met andere opdracht bezig, hihi
ellis__h
Geplaatst: 13-05-11 11:57
Volgens mij zit ik hier goed. Gister voor het eerst mee gedaan met de cross training om 18.30 uur bij Bronsveld. Cynn volgens mij heb jij toen foto's gemaakt, of vergis ik me Ik reed op de hyperactieve draver. Alhoewel rijden.. een poging tot
Haha, ja hoor je zit goed! En ja ik heb foto's van je gemaakt. Een vriendin van me (begint net met fotografie) was er voor een keertje ook bij, om te ook te oefenen. Zulke foto's had ze nog nooit gemaakt. Zij zal ook wel nog wat leuks hebben van je.
ellis__h
Geplaatst: 13-05-11 12:03
Leuk! Ja ik zag jullie allebei fotograferen inderdaad. Leuk, ik hou dit forum wel even in de gaten
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 08-06-11 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max 2 foto's ter illustratie. Voor meer foto's kan een topic op ITP geopend worden.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 13-05-11 20:26
Noor.. ik moet je trouwens teleurstellen.. je lacht niet bepaald op de foto's
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet. Ik voel me knap beroerd en vorige week stond mijn pony'tje dan op rust omdat ze net van de kliniek kwam, maar wilde vanavond wel even zelf rijden als ik me goed genoeg voel.
Crosstraining ging vanavond weer super fijn. Het gewone bitje doet wonderen haha Volgende week misschien nog een oefencrossje en dan zijn we weer helemaal klaar voor Markelo.