Je moet maar gewoon denken dat het voor een goed doel is

Volgens mij is bij de L paarden niks in de tijden veranderd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:martinev
Heb al een mailtje terug, in ieder geval wel lekker snel. Ze had iemand met een e-pony bij de pony's ingedeeld terwijl die bij de paarden moest. Die staat er nu dus tussen op de wachtlijst. De laatste dagen zijn we niks meer opgeschoven, begin er toch wel een hard hoofd in te krijgen dat het nog gaat lukken helaas...
moet al om 9 uur dressuuren en ik woon er een anderhalf uur vandaan....

Ik ga morgen eerst even kijken bij de Horsefood talent, paard van vriendinnetje loopt mee en daarna ga ik richting Chaam. Baal wel dat ik niet mee kan rijden! 
EvelienH schreef:Bianca, dat is apart heb al een paar weken terug afgemeld. Heb Corry zelfs nog aan de telefoon gehad omdat ze er niets van snapte.
nr 134...ahahah.......vandaar dat mijn hoop nu wel gevestigd is om te starten, je ziet nl niet wanneer de lijst als laatst is bijgewerkt ?? zoals bij Etten Leur. En ze zijn nu druk met de 20ste denk ik.
Met een beetje geluk kun je wel starten, volgens mij krijgen ze de laatste week nog best wat afmeldingen.
. Jullie hebben er heerlijk weer bij.