Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Valyra schreef:ik hoop wel dat het gewoon 80 cm staatvind alle hindernissen heel laag niet zoveel aan... ik hou er wel van als er gewoon een mooie sprong staat!
tot nu toe gaat die van mij ook gewoon in de waterbak, terwijl ze afspuiten haat en plassen ook haha, gek dier!

Valyra schreef:oeh klinkt echt als heerlijk cross weer!
hopelijk zijn er nog wat hindernissen bij elkaar aan het begin dat je nog wat van anderen kan zien
ook wel leuk dat er van te voren ook een dr proef is
de nieuwe proeven gaan pas in vanaf april ofniet?? moet nog even nakijken welk proefje we zondag moeten rijden
.

Heb al een dubbel van twee kleine boomstammen gespot, een mini voederbak, een grijs blok van de springmuur en een hekje met takken erin. Zag er goed uit krijg steeds meer zin erin.
Heb vandaag even geoefend met het spoor oversteken aangezien dat zeker moet bij het 10 km parcour, pony had zijn twijfels maar deed het 2 keer heel braaf. Dus maak me geen zorgen ook staan bij het spoor mensen om je te helpen oversteken.
Ook nog lekker gesprongen in de bak dus we zijn er helemaal klaar voor.
ReneeMonty schreef:De helft van het crossparcour staat, morgen word de andere helft neergezet.Heb al een dubbel van twee kleine boomstammen gespot, een mini voederbak, een grijs blok van de springmuur en een hekje met takken erin. Zag er goed uit krijg steeds meer zin erin.
Heb vandaag even geoefend met het spoor oversteken aangezien dat zeker moet bij het 10 km parcour, pony had zijn twijfels maar deed het 2 keer heel braaf. Dus maak me geen zorgen ook staan bij het spoor mensen om je te helpen oversteken.
Ook nog lekker gesprongen in de bak dus we zijn er helemaal klaar voor.