heerlijk gereden, dit keer ging het beter dan vorige week. maarja wat verwacht je van een paard waar je vorige week voor het 1st op zat en dan gelijk een crosstraining op moet gaan rijden. Bess Fanestha is een jong en onervaren paard die met een week zo enorm gegroeid is. dit keer trok ze echt op de hindernissen aan en werd zelfs te gretig. heerlijk dier om te rijden en weer een aantal nieuwe mensen besmet geraakt met het crossvirus en die gaan we zeker terug zien.
hoe zijn de foto's geworden van de mensen die de camera wel bij zich hadden
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-11 18:46
jullie hebben weer de indeling ontvangen.
dit keer start de groep weer om 10.00u
helaas ben ik er zelf niet bij ivm mijn vakantie (voor het 1st in 5,5 jaar )
veel plezier iedereen
norwind
Geplaatst: 17-08-11 17:56
ALLE combinaties zondag 21 augustus een geweldige training toegewenst !
Zitten de andere twee die vandaag meereden ook op het forum?
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 28-08-11 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max 2 foto's ter illustratie. Voor meer foto's kan een topic op SGW-ITP geopend worden.
ben inmiddels net thuis gekomen van onze huwelijksreis en leuk te horen dat je zo lekker hebt gereden Joyce, de foto's zijn bijzonder mooi geworden Charlottje.
de andere 2 deelneemsters zitten niet op bokt dus als je de link naar me zou willen mailen heel graag, dan kan ik die naar hun doorsturen
Hee ik dacht die ken ik! Hhaha zijn er in september ook nog trainingen?? Ben weer bezig met trainen me haf wilt de trailer niet meer op al bijna een jaar nu gaan we weer hard trainen!
hebben jullie voorkeur voor zaterdag en/of zondag?
GAM
Geplaatst: 28-08-11 07:40
Het was een heerlijke training en Richard heeft fantastisch les gegeven. Wij gaan hard werken aan de punten die zijn doorgegeven en willen het over binnenkort weer proberen. Mijn voorkeur gaat voor zaterdag.
Foto's zijn leuk charlotte die laatste van gis, haha. Zitten Joke en haar dochter ook op Bokt, Mijn vriend heeft hele leuke foto's van haar dochter. Weet jij dat Donna?
Hoe was je vakantie/huwelijksreis
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-11 10:47
staat genoteerd Joyce, voorkeur = zaterdag
Joke en Julia zitten hier niet op, vandaar dat ik eerder al vroeg de link van de foto's te mailen zodat ik ze naar hun door kan sturen
huwelijksreis en bruiloft natuurlijk waren super. was voor mij weer voor het 1st in 5,5 jaar dat ik echt op vakantie was (en zonder paarden EN hond). heb veel geslapen aangezien we een erg bewogen 3,5 jaar achter de rug hebben. voor het mooie was het net te warm, rond 30 graden, maar we hebben toch veel gedaan en gezien (waaronder Praag).