maar ze vond dat ze nog oefening nodig had, dus ik ben een gewillig proefkonijn
was een mooie foto toch van die heg? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ze vond dat ze nog oefening nodig had, dus ik ben een gewillig proefkonijn
was een mooie foto toch van die heg?
mooi compact terrein met leuke hindernissen. Rom deed het heel leuk, was erg enthousiast en motiverend. Hij gaf een hoop complimenten, vond dat ik steeds zo mooi passend aan reed en hem goed op z'n achterbeen wist te zetten,
dat had m'n springinstructeur eens moeten horen
maar hij wist precies de zere plek. Echt iemand van de oude stempel. maar ontzettend leerzaam
hoop verschillende hindernissen gesprongen, Volumia was weer reuze enthousiast en pakte alles super aan
oh ja, en droog gehouden!
) dus dat was even een korte remweg. Dat was beetje vreemd, je moest dus daar echt even keren om het zelfde lijntje weer te kunnen nemen in tegen gestelde richting, haha. Maar verders was het mooi opgebouwd. Parkeren op het terrein zelf van de politie was prima geregeld en aardige mensen daar

Heb je wel het juiste e-mail adres doorgegeven aan Michiel? Volgens mij sta jij er gewoon op hoor, op de normale tijd
Toen moest al het water op donderdag nog vallen
ik was achteraf wel blij dat hernen werd afgelast, zondag was het wel mooi, als stond er ontzettend veel wind, maar wat er daarvoor allemaal gevallen was...