Weule: Nee dat staat niet op film en dat is maar goed ook . Ik viel voor over, en aangezien mijn buik nog niet 100% hersteld is was dat ook niet erg fijn. Gelukkig landde ik op mijn handen en knieen .
evelien dat mag ook wel jij als klant met 3 paarden ik zou ook idd voor een borsttuig gegaan of hoofdstel!! mootje jij weer bezig!! weule haha mooie kilo prijs! sim ja klopt iedereen kan mee doen maar volgens mij zit het al vol doen er niet veel mee
Die clinic is op 16 januari ga morgen alleen even bellen wat ik nodig heb, en of ik mischien naar de middag geplaats kan worden
Wij waren gisteren met 5 of 6 man aan 't rijden (18x38), één iemand was aan 't lange-lijnen en toen ik hoorde van een dubbele lesafspraak, was ik gelukkig al klaar om af te stappen!
Ja bij ons is dat ook wel eens een drama gelukkig hebben wij een planning bord hangen waar je op moet en kan schrijven hoelaat en wanneer je les hebt, dus zeg maar 2 weken bord wel handi
nee die hebben wij ook maar ja moeten ze bij mij niet doen want dan heb je pech en heb je hoog uit 10 meter om te rijden!
viefdepief
Geplaatst: 14-12-10 23:37
Wat gaan jullie hier verschrikkelijk hard Ik ga maar weer gauw verder met mijn opdracht.. Was weer niks van gekomen eerder vandaag, dus beetje eigen schuld. Maar even wat koffie zetten met caramelsiroop en Fudge erbij en dan moet het goedkomen
Kim: Gelukkig je buik kunnen redden Corien: Das wel een beetje erg hoor in zo'n grote bak
Ik heb mijn opdracht klaar en ingeleverd voor morgen dus ik duik ook mijn bedje in. Sorry voor Vief die nog even hard aan de bak moet . Succes nog even meid.
Vief succes met leren! ja erg he kim jij ook weltruste!
Ik ga ook
Sannnn
Geplaatst: 15-12-10 00:09
Avond!
Wel bijgelezen, maar de helft ook weer kwijt. Weet alleen nog iets over een oefencross in Diepenheim, als die begin van het seizoen is doe ik er graag aan mee! Lekker dichtbij ook. Anders wil ik er ook graag heen als die past in mijn schema! Succes Vief!
Nu duik ik mijn bed in, sta morgen om 9.00 in de snijzaal van het UMC. Wil daar dus niet met brakke/ moeie (Dat is geen woord he) kop staan. Trusten!
Ik wil ook zeker weer naar Diepenheim, maar wel voor de officiele cross! Diepenheim heeft mij dit jaar zeer aangenaam verrast! Was er al een paar jaar niet geweest en de laatste keer dat ik er was vond ik de cross ook al zo leuk!
Voor de officiele SGW ga ik natuurlijk ook weer heen . Tenminste, als het uitkomt in de kalender natuurlijk. Ik ga slapen, heb het gehad met mijn pws.
billy1
Geplaatst: 15-12-10 00:52
Tjonge wat gaan jullie snel in dit nieuwe topic, ik ben een avondje naar de manege en jullie kletsen zo 5 pagina's vol!
Ik ga maar niet overal op reageren want ook voor mij is het nu eigenlijk al weer bedtijd Zag wel dat Weule in de uitverkoop was Tja dat krijg je he in een topic met allemaal vrouwen....
En veel zieken, beterschap allemaal!
viefdepief
Geplaatst: 15-12-10 01:10
Dankjulliewel Hoop maar dat het straks ergens op lijkt