zou bijna zeggen, leg bij het secretariaat een schriftje/bloknootje neer, dan kunnen we jullie schriftelijk bedanken voor al het harde werken als we ons aanmelden. Dat geeft weer stimulance voor volgend jaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamabird schreef:Bedankt allemaal hoor!! Dat geeft weer energie!! Zodra er weer nieuws is laat ik het weten (zal zowiezo pas in de avonden zijn aangezien we tot het donker wordt buiten aan het werk zijn...
Heb de opmerking over de startlijsten ook niet persoonlijk opgevat hoor, en niemand van jullie kan ruiken waar wij nu allemaal tegenaan lopen, maar het is zooooooo frustrerend allemaal..... In ons draaiboek stonden de startlijsten ook al veel eerder gepland, dus als dit allemaal niet aan de hand was geweest hadden ze er ook gewoon afgelopen vrijdag op gestaan... Maar goed, eerst maar eens zorgen voor een finish.....![]()
Ga nu ernstig
KarinL schreef:mamabird schreef:Bedankt allemaal hoor!! Dat geeft weer energie!! Zodra er weer nieuws is laat ik het weten (zal zowiezo pas in de avonden zijn aangezien we tot het donker wordt buiten aan het werk zijn...
Heb de opmerking over de startlijsten ook niet persoonlijk opgevat hoor, en niemand van jullie kan ruiken waar wij nu allemaal tegenaan lopen, maar het is zooooooo frustrerend allemaal..... In ons draaiboek stonden de startlijsten ook al veel eerder gepland, dus als dit allemaal niet aan de hand was geweest hadden ze er ook gewoon afgelopen vrijdag op gestaan... Maar goed, eerst maar eens zorgen voor een finish.....![]()
Ga nu ernstig
Ik had je vandaag aan de lijn voor mijn deelname! Je klonk nog goed! Ik las nu pas je verhaal, veel sterkte!!! Echt waar wat een drama allemaal! Hopelijk lukt het allemaal op tijd! bedankt voor je antwoord, heb het geld er al op staan Hoor!
Slaap ze he!