[SGW] SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:08

Wat een gedoe zeg en wat een stress voor jullie als vrijwilligers. Het is al een heel werk om dit er 'even' bij te doen, maar zo is het ook niet leuk en stimulerend meer ;(
zou bijna zeggen, leg bij het secretariaat een schriftje/bloknootje neer, dan kunnen we jullie schriftelijk bedanken voor al het harde werken als we ons aanmelden. Dat geeft weer stimulance voor volgend jaar :P

Bloempjeh_

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:54

Wat een stress seg.. Jammer dat het zo moet lopen. Nog veel succes!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:59

Jee mamabird, wat een toestand!!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:01

Inderdaad zeg. Ik kan me jullie frustratie, onmacht en stress goed voorstellen. Sterkte ermee!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:01

Jeetje wat een gedoe zeg! Succes met alle voorbereidingen :(:)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:12

Mammabird: vreselijk gedoe voor jullie. En wat een vreselijke loonwerker. Alle medeleven vanaf hier.
Groot compliment voor alle moeite die jullie nu doen.
Je hebt pb over eventuele hulp.

Mijn opmerking was ook zeker niet! bedoelt als commentaar en meer iets om mee te nemen voor een volgend jaar. Iets wat je in een minder stressvolle tijd eens kunt bekijken om alvast voor te bereiden.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:15

@mamabird (omdat je ons op de hoogte houdt ondanks de drukte) en iedereen van de organisatie:

Afbeelding

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:23

Bedankt allemaal hoor!! Dat geeft weer energie!! Zodra er weer nieuws is laat ik het weten (zal zowiezo pas in de avonden zijn aangezien we tot het donker wordt buiten aan het werk zijn...

Heb de opmerking over de startlijsten ook niet persoonlijk opgevat hoor, en niemand van jullie kan ruiken waar wij nu allemaal tegenaan lopen, maar het is zooooooo frustrerend allemaal..... In ons draaiboek stonden de startlijsten ook al veel eerder gepland, dus als dit allemaal niet aan de hand was geweest hadden ze er ook gewoon afgelopen vrijdag op gestaan... Maar goed, eerst maar eens zorgen voor een finish..... :D
Ga nu ernstig :Z

crossmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:43

noh jeetje mina :| wat een stress zo voor een mooi weekend, ik hoop voor iedereen maar vooral voor de organisatie dat het allemaal nog een beetje te behappen is, rustig aan en denk ook een beetje aan jezelf, ik blijf rustig wachten op een startlijst, ik maak er toch zondag een hele dag van :) succes nog eventjes !!!!

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:11

mamabird schreef:
Bedankt allemaal hoor!! Dat geeft weer energie!! Zodra er weer nieuws is laat ik het weten (zal zowiezo pas in de avonden zijn aangezien we tot het donker wordt buiten aan het werk zijn...

Heb de opmerking over de startlijsten ook niet persoonlijk opgevat hoor, en niemand van jullie kan ruiken waar wij nu allemaal tegenaan lopen, maar het is zooooooo frustrerend allemaal..... In ons draaiboek stonden de startlijsten ook al veel eerder gepland, dus als dit allemaal niet aan de hand was geweest hadden ze er ook gewoon afgelopen vrijdag op gestaan... Maar goed, eerst maar eens zorgen voor een finish..... :D

Ik had je vandaag aan de lijn voor mijn deelname! Je klonk nog goed! Ik las nu pas je verhaal, veel sterkte!!! Echt waar wat een drama allemaal! Hopelijk lukt het allemaal op tijd! bedankt voor je antwoord, heb het geld er al op staan Hoor!
Slaap ze he!

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:22

KarinL schreef:
mamabird schreef:

Ik had je vandaag aan de lijn voor mijn deelname! Je klonk nog goed! Ik las nu pas je verhaal, veel sterkte!!! Echt waar wat een drama allemaal! Hopelijk lukt het allemaal op tijd! bedankt voor je antwoord, heb het geld er al op staan Hoor!
Slaap ze he!

Hahaha, lig nog steeds niet onder de wol (maar gaat niet lang meer duren!!!). Je hebt mijn zus aan de lijn gehad. Zij doet het secretariaat pony's (o.a) Ik stond naast haar toen ze idd telefoon kreeg (secretariaat en aankleden hindernissen gaat heeeeeul goed samen :D ) Zij klonk het merendeel van de dag idd nog lekker fruitig (je wordt ook wel weer melig van zo'n situatie als de onze, dus er wordt ook een hoop gelachen gelukkig) Ik hoop dat ze zaterdag en zondag nog steeds zo fruitig is, hahahahaha

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 08:50

Poe! Wat een gedoe allemaal zeg! Hopelijk lukt het jullie toch om het op tijd af te krijgen. Kunnen de hindernissen ook niet ergens anders geplaatst worden?

Ik kan misschien niet meedoen, maar ik wil me nog niet afmelden. Ik ben gisteren met paard en al over de kop gegaan en ik ben er niet helemaal ongeschonden vanaf gekomen. Visent als het goed is wel, maar ik heb hem niet meer gezien nadien.
Wordt dus sowieso even afwachten en aankijken voor ons.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 08:52

Jeetje, Annetje :oo Hopelijk is het niet al te ernstig!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 09:25

mamabird: bedankt voor de uitleg! Absoluut geen slecht woord over jullie. Ben heel blij dat jullie de tijd en energie erin steken om voor ons een mooie cross neer te zetten. Helaas loopt het dit jaar niet zoals jullie willen, maar ik wil jullie nu alvast enorm bedanken voor de inzet! Ik snap jullie frustraties, onmacht en stress. Super dat je nog even de tijd neemt om ons ook op de hoogte te brengen. Dat scheelt hier weer frustraties, die ik helaas bij jullie niet weg kan nemen. Ik hoop echt dat al jullie werk niet voor niets is en dat er vrijdag aan het einde van de middag alsnog een mooie cross ligt. Heel veel succes en sterkte!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:37

mamabird jeetje wat een gedoe!!

hoop dat de wedstrijd door kan gaan!

SDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:14

Wat een nare situatie. Door onmacht zoveel overuren moeten draaien is niet fijn. Ik hoop voor deelnemers en organisatie dat de wedstrijd wel door kan gaan. Het zou zonde zijn na alle energie die jullie erin gestoken hebben, de wedstrijd door de loonwerker toch af te moeten lassen. Heel veel sterkte en succes de komende paar dagen. Ik hoop dat we er toch een mooie en gezellige wedstrijd van kunnen maken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:28

whooe heb mooie tijden :D

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:36

De maïs gaat er vrijdag af!!!!!!!!!!
Als de loonwerker geen stukken krijgt aan zijn machines en alles volgens schema loopt gaat de maïs er vrijdagochtend af. We hebben dan ongeveer 5uur de tijd om de baan te prepareren en de hindernissen te bouwen die daar moeten komen. Het gaat heeeeeeul krap worden, maar er kan in ieder geval gefinished gaan worden (is toch wel handig :D ). Hoeveel hindernissen we ook daadwerkelijk nog kunnen zetten zal moeten blijken, maar wat we af krijgen, krijgen we af, niet meer en niet minder (daarna storten we in waarschijnlijk, maar dat zien we dan wel weer)
Dus duimen dat de loonwerker geen tegenslagen heeft de komende dagen!!! Dat zonnedansje heeft ook enorm geholpen, dus dat duimen moet ook helpen!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:50

Dat is goed nieuws! *\o/*

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:54

Ik baal ontzettend :(
Doen ze de B paarden op zondag! Daar heb ik me niet voor opgegeven en dat stond ook niet in het vraag programma. Daar staat echt zaterdag 16 oktober.
Nou zal ik me waarschijnlijk af moeten melden.

Vind het raar, net als in Barchem dat ze de dressuur op een andere dag doen dan het springen en de cross. En hier de B gedeeltelijk op een andere dag doen. Vind dat heel apart :?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:07

Ik had er al rekening mee gehouden omdat dit vorig jaar ook het geval was.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:08

Kim dat heb ik in hattem.. kan nog kiezen of ik alles op zaterdag doe of vrijdag middag ga dressuren..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:10

Ik mag uitslapen :D Ga wel lekker voor dressuur verkennen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:11

Ik heb ook fijne tijden! :)
Mag gezellig na Evie starten zag ik :j

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:16

Het zou mijn eerste keer in Princehagen worden. Dus dat wist ik niet. Maar dan zouden ze het gewoon in het vp moeten melden vind ik.
Nou is het maar de vraag of Princehagen voor mij wel doorgaat.