ik doe zaterdag ook mee met de 60 centimeter pony`s
maar ik heb geen rugnummer, kun je die daar krijgen of moet ik dat zelf regelen? dit is namelijk mijn eerste oefencross.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bienotje schreef:Was ook wel mooi dichtbij geweest voro je om ervaring op te doen Sannn, jammer inderdaad!
Alhoewel ik nu een beetje de weg kwijt raak tussen twee heksenogen, ik ken er volgens mij maar één daarAfijn, ik zal het wel zien. Heb alwel wat bordjes voor de route zien staan van de week en ook de start finish gezien
De rest bekijk ik morgenavond wel
Bob1976 schreef:spannend.. komt nu dichtbij! Wij gaan ook om 8 uur gezamenlijk crossverkennen. Leuk. Wie van jullie kom ik dan tegen?
Maar denk dat ik eerder ga, maar wie weet 

Is nogal ingewikkeld 
want het is mn buurvrouw. mn psychisch gestoorde buurvrouw...
Dus heb daar heel dag gezeten
SusanneZiwan schreef:Ik meld me hier ook even, ik doe ook mee in 60 cm pony's. Ben dan wel geen actieve bokker maar toch.![]()
Zag dat Toot en Fjordy ook mee doen, dus ben niet de enige op een fjord, gezellig! Weet iemand of het parcours al helemaal klaar is? Want dan ga ik hem vanmiddag al even lopen, scheelt morgen weer wat stress.

!